Китайці випустять бюджетну Jetta

Слово Jetta відтепер означає не тільки модель, але і автомобільний бренд. Правда, лише в Китаї. Компанія Volkswagen оголосила про запуск такої марки в Піднебесній.

Випускати Джетту буде спільне підприємство FAW-Volkswagen в Ченду. Лінійка складається з седана і двох кросоверів. Продажі почнуться в третьому кварталі нинішнього року.

Паркетник, представлений на знімках, досить цікавий. Крила, рельєф боковин і роз’єми дверей видають перекроєний Volkswagen Tharu. У той же час зовнішні дзеркала змінили розташування. Марка Jetta орієнтована на молодих людей, які проживають в містах за межами столичного регіону або Шанхаю.

Це області, де рівень автомобілізації ще не дуже високий, але там підростає середній клас, який мріє про перший автомобіль. «З Джетта ми скорочуємо розрив між визнаним провідним брендом VW в верхній частині масового сегмента і мобільністю початкового рівня, на яку припадає близько третини китайського ринку і яка обслуговується в основному місцевими марками. Таким чином, ми значно збільшимо охоплення », – пояснив головну ідею Юрген Штакманн, член ради директорів Volkswagen, що відповідає за продажі.

А з такого ракурсу видно, що в Tharu не тільки замінені бампери і вся оптика. Перемальовані навіть задня стійка і третє бокове вікно. До слова, основою нової марки названі «якість, безпеку, цінність і ясний мову дизайну». У минулому році в Китаї бренд Volkswagen реалізував 3,11 млн машин, а це майже половина глобальних продажів марки.

Реалізація впала всього на 2,1% при загальному падінні китайського ринку на 4,6%. Значить, частка ринку виявилася збільшена. З впровадженням Джетта як марки Volkswagen має намір ще сильніше зміцнити свої позиції в Піднебесній. Основний бренд зможе посунутися трохи вище в позиціонуванні як марка верхнього рівня серед масових (НЕ преміальних), ну а Джетті відведена роль «початкової школи».

Судячи з усього, компанія Volkswagen створила, нарешті, той самий бюджетний бренд для ринків, що розвиваються, неофіційна інформація про який курсував в індустрії кілька років. Йому пророкували різні імена, але ніхто, здається, не передбачив назву Jetta. Продавати автомобілі бренду Jetta буде його власна мережа центрів, яка вже формується і до кінця року повинна скласти близько 200 доларів.

Одночасно планується просувати незвичайні формати продажів: цифрові виставкові зали і навіть пересувні шоу-руми на вантажівках. У Фольксвагені запевняють, що модель Jetta свого часу зробила для Китаю приблизно те ж, що Жук для Європи, – принесла мобільність в маси (до речі, Volkswagen прийшов до Китаю більше 30 років тому і в минулому році продав китайцям 30-мільйонний автомобіль). Тепер Джетті вже як марці належить в якомусь сенсі повторити свій подвиг.