Lamborghini показала нове купе Huracan EVO

2

Поява минулого літа чудовою модифікації Performante зовсім не означало, що з базовою моделлю Lamborghini Huracan італійці нічого робити не збираються. Прототипи на дорожніх тестах натякали, що суперкар чекає оновлення. І ось в новому році компанія оприлюднила купе Huracan з приставкою EVO до імені.

Вентиляційні вікна, дифузор і розташування вихлопних патрубків, заднє вікно – нові. Між ліхтарів виріс спойлер з прорізами. Активної аеродинаміки ALA, як на Performante, тут немає. Проте, за запевненням авторів рестайлінгової моделі, її аеродинамічну ефективність вдалося збільшити в п’ять разів.

Автомобіль отримав ряд аеродинамічних поліпшень, а крім того, атмосферник V10 5.2 тепер розвиває 640 к.с. і 600 Н • м, як на варіанті Performante. На дореформеному базовому купе було 610 к.с., 560 Н • м. Привід, як і раніше, – повний. Суха маса купе (тисячі чотириста двадцять два кг) не змінилася, однак надбавка в тязі і потужності дозволила скоротити час розгону з нуля до сотні на 0,3 с (до 2,9), а до двохсот – на 0,9 с (до 9,0 ).

Максималка збереглася на рівні більше 325 км / год. Повний гальмування з сотні вимагає дистанції 31,9 м, це всього на 0,9 м більше, ніж у більш дорогій версії Performante. Головна новація в салоні: ємнісний сенсорний екран діагоналлю 8,4 дюйма на центральній консолі, який зайняв місце ряду фізичних рукояток. Через нього управляється безліч параметрів, від «клімату» і крісел до налаштувань шасі. Інтерфейс Apple CarPlay і помічник Siri, навігація і веб-радіо встановлені за замовчуванням. Опція: розвинена телеметрія із записом картинки з двох камер. Під стать підвищеної потужності виявилося і перероблене шасі. Система Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata використовує центральний процесор і свідчення набору датчиків прискорень Lamborghini Piattaforma Inerziale версії 2.0, щоб коригувати в реальному часі роботу адаптивних амортизаторів з магнітореологічною рідиною, а також командувати модернізованими системами контролю тяги і векторизації.

Останні доповнені динамічним рульовим керуванням Lamborghini Dynamic Steering, а ще й керованої задньою віссю, як на старшому побратимі Авентадор. Всі згадані системи працюють в згоді з перемикачем програм руху ANIMA (Strada-Sport-Corsa). І це багатство приправлено новим помаранчевим відтінком кузова Arancio Xanto, плюс розширеними можливостями персоналізації.