Lotus Evora GT4 отримав визначні характеристики аеродинаміки

Поєднати досвід в будівництві дорожніх спорткарів і гоночних моделей фірмі Lotus вдалося в шоу-карі Evora GT4. Привезений на шоу в Шанхай автомобіль є еволюцією великого сімейства Евори, а ще розвиває конструкцію кільцевого апарату з такою ж назвою, Evora GT4, який встиг відзначитися за останні роки в ряді чемпіонатів.

Пізніше в цьому році даний варіант GT4 потрапить в школу водійської майстерності Лотуса, недавно відкриту в Китаї. Вуглеволоконні бампери і дах, передня і задня кришки, повітрозабірник охолодження салону, регульоване антикрило, плексигласові бічні стекла, а також ковані алюмінієві диски з сликами (245/645 R18, 330/660 R18) і «роздягнений» салон знизили суху масу моделі до 1200 кг.

Мотор V6 3.5 c приводним нагнітачем Harrop і системою мастила з сухим картером відрегульований на видачу 456 к.с. і 510 Н • м. Тут досягнута суха маса в 1,2 т, навіть незважаючи на каркас безпеки, вогнегасник і 120-літровий гоночний бак по стандартам FIA. Для порівняння, дорожня модель GT430, масу якої творці вже оптимізували, важила +1258 кг.

Параметри в історії дорожніх Евора середні. Так, десять років тому базова Evora мала у своєму розпорядженні всього 280 к.с. і 350 Н • м. А на модифікації GT430 Sport IPS було вже 436 к.с. і 450 Н • м. Проте GT410, оснащена шестиступінчастою «автоматом», порадує покупця розгоном з місця до сотні за 4,2 с і максималкою в 280 км / год.