Мазда 3 технічні характеристики

13

Власне кажучи, змін в конструкції нового авто Мазда 3, якщо порівнювати його з попередньою моделлю, особливих немає, так що не слід очікувати або побоюватися якихось несподіваних сюрпризів. Якщо вам до душі машини першого покоління, то ця модель – для вас. Передбачуване і злегка поліпшене поведінку на трасі, набір стокілометрової швидкості за шість секунд, максимальна швидкість – 250 кілометрів на годину. Додайте до цього зміни дизайну, інтер’єру і поліпшення шумоізоляції.

зміст:

  1. Конструктивні особливості
  2. Дизайн
  3. інтер’єр
  4. характеристики двигуна
  5. особливості ходової

Конструктивні особливості

Звісно ж Мазда 3 – технічні характеристики, зміни дизайну та інтер’єру.

мазда 3

В основі машини закладена знайома всім «фордовская» основа З 1. Кузовна частина, силові вузли, колісна база – все створювалося не “з нуля”. Існуюча конструкція була ретельно переглянута і піддана модернізації. Габаритні розміри нової мазди не змінилися, тільки за рахунок свесних елементів дещо збільшилася довжина кузова, а кліренс залишився колишнім.

седан і хетчбек

Дизайн

Зміни в зовнішності відбулися настільки, як потрібно в наш час. Формені і пропорційні відмінності вже з першого погляду дають зрозуміти, що це – третя модель. Деяка кількість виштампувані місць на кузовний поверхні як би «омолодило» авто, додає машині легкість і динамічність.

легкість і динамічність

Зникла характерна для мазди радіаторна решітка, яка нагадувала велику пащу повітрязабірників. Тепер вона перейшла на бамперна частина. Передня панель тепер нагадує посмішку.

характерна радіаторна решітка

Фари виражені чіткіше, відрізняються схожістю з Маздою 6. Бічні панелі на дверях знизу кілька увігнуті, поясна лінія піднята, на передніх крилах – опуклості, в які плавно йдуть бамперні лінії. Світлотехнічне обладнання задньої частини розрізняє седан і хетчбек. Для любителів всього нового пропонується повний набір Sports Appearance Package з ефективним обвісом зовнішнього характеру, протитуманними фарами нової форми, бі-ксеноновими переднім світлом, світлодіодами в задній оптиці, дисками на сімнадцять дюймів з легкого сплаву.

інтер’єр

Оновлення відбулися в приладовій панелі. Її трохи підвернув в сторону водія, зробили багатоповерхової. Верхню частину торпеди з боку пасажира покрили м’яким матеріалом, але в салоні як і раніше переважання залишилося за пластиком.

інтер'єр

Меню бортовий комп’ютерної системи русифіковане, з’явилася навігація. Інтерфейс в управлінні став дещо простіше. Але керувати всім може тільки водій – кнопки розташовуються на рульовому. Аудіосистема може налічувати від чотирьох до десяти динаміків. 
Спинка водійського крісла піднялася на три з половиною сантиметри, подушка подовжилася на два. Ручка коробки перемикання швидкостей розташована на шість сантиметрів вище, злегка нахилена в бік водія.

робоче місце водія

Тепер чіткість перемикання передач зросла. Педальний вузол став зручніше. Простір навколо акселератора збільшилася, педаль гальм оновилася конструктивно. Наявність заднього парктроника полегшує маневри в тісних просторах. На відкидному підлокітнику заднього сидіння з’явилися підстаканники.

багажник

 

Об’єм багажного відсіку в хетчбек доведений до трьохсот сорока літрів, для седана це значення становить чотириста тридцять літрів. Ще одне покращення – складені задні сидіння не створюють сходинку.

характеристики двигуна

Нова мазда представлена ​​трьома моторами:

1,5 л (120 л. С.);

1,6 л (105 л. С.);

2,0 л (150 л. С.).

Не змінився крутний момент. Зміни відбулися за екологічними показниками і економічності в роботі. Витрата палива знизився.

мотор
Хоч маса машини зменшилася на п’ятнадцять кілограм, але машина їде кілька повільніше, якщо встановлений мотор на 1.6 літра. А ось дволітровий варіант двигуна здатний будь-яку поїздку перетворити в радісна подія.

особливості ходової

Тряска при русі залишилася. На рівній дорозі машина поводиться пристойно, але на поганому покритті починає відчуватися кожна нерівність. Кермо так і норовить вискочити з рук. 
Більш пружна підвіска дозволяє легше переносити великі ями. Реакція машини на водійські маневри кермом менш гостра, водити на великій швидкості стало легше. Крен в поворотах залишилися мінімальні, система стабілізації тепер є в кожній машині.

Задня підвіска мазда 3
Як бачите, виробник вдало позбувся недоліків, які були відзначені водіями в авто попередніх поколінь. Все інше залишилося без істотних змін.