Mazda 6 отримала третій рестайлінг

Восени нинішня Mazda 6 справить сьомий день народження, тоді як покоління Сонати або Оптими змінюються раз в п’ятирічку або частіше. Однак «шістка» не просто залишається в строю, зберігаючи четверте місце в сегменті слідом за культової Camry і мінливими Hyundai-Kia.

Вона переживає третій рестайлінг, найглибший і серйозний, правда, запізнився до нас на рік щодо інших ринків. Зовнішність майже не зворушена: спереду хром «з’їв» противотуманки, ззаду пробіг по ліхтарям, оновлені колісні диски. А ось наповнення … Mazda не поспішає перетворювати салон в телестудію: дисплей підріс всього на дюйм.

Щоб звільнити місце для замшевої «поперечки», зменшена висота повітряних дефлекторів. До кнопки пуску треба тягнутися. Замість чорних тепер будуть темно-коричневі інтер’єри. Інтер’єр перекроєний від краю до краю, включаючи передню і дверні панелі, сидіння, щиток приладів. Ідея залишилася колишньою, а зміни ніби спрямовані на те, щоб підкреслити багаті оздоблювальні матеріали. На самому видному місці прокладено масив синтетичної замші. Хоча сюди просяться великий медіадісплей або кнопки другорядних функцій, що ховаються зліва за кермом. У нові крісла теж імплантований хром, але вау-ефекту вони не викликають. Просто зручні: спереду з’явилася тиха вентиляція, а задні ще чіткіше відформовані під двох.

Практичнішою Mazda не стала. У нових крісел глибоке теоретичне підгрунтя (дивись врізку «Техніка»), але поперековий підпір регулюється тільки по глибині, а валики на подушці занадто інтенсивно стискають стегна. Підлокітник малий. Ззаду коліна і голова високого вершника все так же контактують з автомобілем. На початку конвеєрного життя ми її хвалили за гармонійність. Зараз конкурентний фон змінився, і «шістка» виявилася гучною і жорсткою. Мало не сказав «як в кращі роки», але не час рефлексувати. Заради акустичного комфорту підлогу кузова і силові поперечки зроблені жорсткіше, мінімізовані зазори в кузовних і оздоблювальних панелях, добавлена ​​шумоізоляція (зокрема, на стелю), перероблена аеродинаміка днища. І вкупі з шумопоглинаючими стеклами передніх дверей це дає вражаючий результат: в машині тихо на будь-якій швидкості і при будь-яких оборотах.