Mercedes-AMG G63 2019: з’явились всі характеристики

639

Цей 585-сильний Mercedes-AMG G63 2019 модельного року може і виглядає як вже давно і добре відомий нам усім, але злегка змінений G-клас. Але насправді це новий і більш досконалий позашляховик.

Mercedes-AMG G63 2019 модельного року – абсолютна дурість. Взутий в звичайні літні дорожні шини і споряджений при цьому пакетом для важкого оффроуда, який включає роздавальну коробку, три блокування і солідний кенгурятник на передньому бампері, він одночасно претендує на роль підкорювача бездоріжжя і віртуоза проходження швидких поворотів. І все ж цей рамний пройдисвіт зміг мене здивувати, коли я промчав на ньому по звивистих пустельним, місцями покритим брудом дорогах на схід від Сан-Дієго.

Тоді як звичайний Mercedes G-Class зі зміною поколінь став легшим на 170 кг, його «заряджена» версія G63 схудла щодо однойменного попередника на 65 кг. Споряджена маса новачка від AMG становить 2485 кг. Тобто він на 131 кг важчий за G500. А ще це приблизно на 600 кг більше маси седана Mercedes-AMG E63S.

Втім, новий G не приховує своєї значної ваги. У нього є розгойдування, бічні коливання і схильність до зносу передньої осі при русі на межі. Як і його попередник, цей G63 дарує ностальгічне відчуття керування автомобілем з минулого: рульове управління недостатньо гостре, педаль гальма дубова, а кузов неабияк крениться в поворотах.

Проте, G63 має вроджену чарівність, а друге покоління моделі ще й доповнює його більшою впевненістю в управлінні і маневреністю без будь-яких жертв. Замість «стародавнього» моста з «черв’яком» у позашляховика сучасний рейковий рульовий механізм з електропідсилювачем, який ускладнює «баранку» в міру її обертання, прагнучи повернути в нульове положення. Посилені гальмівні механізми укупі з незалежною передньою підвіскою і збільшеною приблизно на 15 см передньою і задньою коліями здорово підвищили можливості G63 на асфальті, наблизивши їх до граничних. Однак справжня магія новинки прихована під капотом.

Якщо у моделі минулого покоління там розташовувався 5,5-літровий V8, то тепер – 4-літровий V8, теж з подвійним наддувом. Незважаючи на менший робочий об’єм, віддача двигуна нового G63 зросла на 14 сил і 90 Нм. Тепер вона становить 585 к.с. при 6000 об / хв і 850 Нм при 2500-3500 об / хв. Завдяки спритному новому 9-ступінчастим автомату і системі повного приводу, яка за замовчуванням відправляє 60% крутного моменту на задню вісь (старий G63 оснащений 7-ступінчастою коробкою передач і розподіляє по 50% моменту між передніми і задніми осями), цей G63 примудряється стартувати з місця і прискорюватися як інший класичний американський масл-кар.

Mercedes стверджує, що розгін до 100 км / год займає у новачка всього 4,5 с. Це на 0,9 с швидше попереднього G63 і відповідає рівню Mercedes-AMG GT53 4-Door. Максимальна швидкість позашляховика обмежена електронікою на 220 км / год. Однак, опціонально її можна збільшити до 240 км / год. Що стосується апетиту нового G63, то він, звичайно ж, вищий, ніж у G550 (14,1 л / 100 км в місті, 10,8 л / 100 км по трасі і 12,1 л / 100 км в змішаному циклі). У місті такий «Гелік» випиває 16,5 л / 100 км, на магістралі – 11,1 л / 100 км, а в змішаному циклі – 13,1 л / 100 км 98-го бензину.