Mercedes-Benz EQB помітили на тестах

505

Через півтора-два роки у електричного паркетника Mercedes-Benz EQC з’явиться молодший брат на ім’я EQB. Раніше ми говорили про це в гіпотетичному ключі – тепер одночасно з появою на дорогах незамаскованими прототипу видання Auto Motor und Sport розкрило деякі технічні деталі.

Задня панель дозволяє переконатися у відсутності вихлопних патрубків. Справа над заднім колесом видніється зарядний порт. Серійний паркетник EQB буде використовувати архітектуру EVA II і стане другим електрокаром на ній після хетчбека EQA. З п’ятидверкою EQA модель EQB буде ріднити і силова установка. Причому EQB повинен надати покупцям вибір з трьох версій по потужності (204, 272 і 340 к.с.), а також двох варіантів батареї.

Спочатку у неї буде ємність в 60 кВт • ч, а пізніше до базового акумулятора повинна додатися версія на 110 кВт • год. Запас ходу на одній зарядці при базовій тягової батареї складе (орієнтовно) 320-350 км, а з максимальним комплектом осередків – приблизно 600. Компакт EQB повинен отримати оригінальний вигляд, щоб модель можна було відразу відрізняти і від B-класу, і від родинного паркетника GLB. За таким же принципом кросовер EQC не є просто Мерседесом GLC з електромотором на місці ДВС, а електричний хетчбек EQA не можна вважати лише A-класом, переведеним на електротягу.

У батарейного гіганта на ім’я EQS, як було видно по тестовому зразку, є свій власний кузов, що не копіює ні нинішню, ні майбутню «еску». Те ж вірно по відношенню до майбутніх EQE (батарейного аналога E-класу) і EQG (умовно, електричного «джи-ель-ЕСА»). Ціна EQB прогнозується на рівні 50 тисяч євро. Це, звичайно, відчутно вище близького за розмірами бензинового GLB (він буде коштувати від 35 000), але нижче, ніж обійдеться покупцям кросовер EQC (близько 70 000 євро), який надійде в продаж в 2019-м.