Mercedes-Benz відмовляється від дизельних двигунів Renault

Партнерство Renault-Daimler, в рамках якого кілька компактних автомобілів Mercedes-Benz отримали 1,5-літровий дизельний мотор французького автовиробника, було налагоджено понад два роки тому, але схоже, що і цього союзу прийшов кінець.

Як повідомляється, перший крок в цьому напрямку буде зроблений протягом жовтня 2020 року, коли моделі A-Class і B-Class з 1,5-літровим мотором від Renault знімуть з продажу, при цьому CLA у виконанні 180d деякий час ще буде доступний у дилерів марки. Двигун 1.5 dCi також буде використовуватися в наступних компактвенах Citan і T-Class.

За словами LArgus, замість 1.5 dCi в A- і B-Class буде використовуватися новий 2,0-літровий дизельний двигун під кодовою назвою OM654q. Очікувана потужність становить 116 к.с., що відповідає потужності попередньої версії, однак крутний момент виріс з 260 до 280 Нм.

Ще одним нововведенням стане поява 8-ступеневої автоматичної коробки передач з подвійним зчепленням, яка замінить нинішню 7-ступеневу коробку передач в Mercedes-Benz A180d і B180d. Передбачається, що нова трансмісія, яка буде трохи більше забруднювати навколишнє середовище, допоможе знизити час прискорення до 100 км/год у компактного хетчбека з 10,5 до менше ніж 10 секунд.

Очікується, що поновлення, про які офіційно ще не говорилося, зроблять автомобілі дорожчими. Однак доведеться дочекатися презентації оновлених моделей. Передбачається, що виробництво почнеться в грудні, тому, швидше за все, продажі в Європі стартують в наступному році.