Модель Ferrari F8 Tributo замінить 488 GTB

Бітурбовісімка Ferrari 3.9 три роки поспіль визнається «Світовим двигуном року» (2018, 2017, 2016), і слово Tributo в назві берлінета Ferrari F8 – це данина шани славному мотору.

На «еф-восьмому» він в тандемі з семиступінчастим “роботом” видає 720 к.с., 770 Н • м – рівно стільки ж, як на купе 488 Pista. Однак заява про «найпотужніший V8 в історії Ferrari» звучить так, ніби нічого не було. Підозріло …

Здається, в Маранелло вирішили видати топ-версію, що минає суперкара Ferrari 488 GTB за нову модель, яка виступає в ролі наступника. Розгін до сотні займає 2,9 с (Pista проробляє це за 2,85), прискорення 0-200 км / год триває 7,8 с (7,6), максималка – 340 км / год (паритет).

Довжина, ширина, висота – 4611 × 1 979 × 1206 мм (4605 × одна тисячі дев’ятсот сімдесят п’ять × 1206). Нова прозора кришка з повітроводами над мотором називається Lexan. Це привіт Ferrari F40. Якщо взяти салон Ferrari 488 Pista і старанно змінити оформлення кожної деталі, не змінюючи її саму, отримаєш інтер’єр Ferrari F8 Tributo.

Особливо вдалися дефлектори обдування у вигляді турбін. Нове для 488-й тут – семидюймовий сенсорний дисплей для пасажира. Втім, на Ferrari F8 Tributo можна поглянути з великим оптимізмом, прикинувши, який складний шлях пройдено від Ferrari 458 Italia до наших днів, і теж віддати данину чудовій бітурбовісімці. Питома потужність в 185 сил на літр – НЕ хухри-мухри.

Продажі почнуться після публічної прем’єри, яка відбудеться п’ятого березня в Женеві. Ціни поки не оголошені. До речі, в цьому році дебютує восьмициліндровий гібрид Ferrari, який повинен заткнути за пояс і F8 Tributo, і 488 Pista.