Найпопулярніший в США пікап оновився

21

Найбільш затребуваний в США протягом 14 років середньорозмірний пікап злегка оновився. Всупереч очікуванням, Toyota Tacoma не отримала десятиступінчатий «автомат», оскільки силових агрегатів реформа не торкнулася взагалі.

Вона принесла рівно ті зміни, про які просили клієнти, і значну частину нововведень можна забезпечити ярликом «вперше». Всі шість рестайлінгових версій (SR, SR5, TRD Sport, TRD Off-Road, TRD Pro, Limited) вже надійшли в продаж без будь-якої корекції цін (від $ 25 550).

Для освітлення вантажної платформи запропонована нова світлодіодна лампа. У старших версій впроваджений безключевий доступ для пасажира (Passenger Smart Key). Tacoma TRD Pro розширила кузовну палітру за рахунок захисного кольору Army Green. Екстер’єр перероблений трохи: всі Такоми (за винятком TRD Pro) хваляться зміненими гратами, а бампери, наприклад, залишилися колишніми. Оптика за доплату може бути діодною. Кожній модифікації, крім базової SR, відтепер доступні 10-позиційна регулювання з електроприводом для сидіння водія та посилений поперековий підпір, модернізований медіацентр з восьмидюймовим сенсорним екраном (у SR сім дюймів) і підтримкою Android Auto, Apple CarPlay, Amazon Alexa.

Також є свіжий дизайн колісних дисків діаметром 16, 17 і 18 дюймів. Камери кругового огляду тепер бувають двох видів: PVM (Panoramic View Monitor) і MTM (Multi Terrain Monitor). У багатих комплектаціях вони поєднані – для виявлення «невидимих» перешкод на бездоріжжі. Комплекс безпеки Toyota Safety Sense P (TSS-P) – «в базі». Нагадаємо, в 2018 році американці купили 245 659 пікапів Tacoma. За підсумками січня продажі трохи виросли.