Названі три найпопулярніші виробники авто у світі за 2018 рік

У 2017 році альянс Renault-Nissan-Mitsubishi вийшов на перше місце в світі з продажу легковиків і легкого КомТранс, а концерн Volkswagen йому трохи поступився, обійшовши лише за загальною сумою разом з вантажівками. У минулому 2018му, як виявилося, ситуація повторилася. Франко-японський гігант продав торік 10 756 875 машин (+ 1,4% до 2017 року). Група Volkswagen передала клієнтам 10 834 000 автомобілів (+ 0,9% до 2017-го) – це з марками MAN і Scania (233 000 штук в сумі), а без них виходить 10 601 000 автомобілів. Також альянс Renault-Nissan-Mitsubishi оголосив себе лідером про продажам електромобілів, особливо акцентуючи увагу на популярних моделях Nissan Leaf і Renault Zoe.

Цифри по електрокарах в 2018-му прямо не названі, зате вказана сума їхніх продажів концерном з 2010 року (724 905 штук), яка за минулий рік збільшилася разом на 34%, що дає приблизно 184 000 на минулому році. Бронзовий призер Toyota Motor Corporation (включаючи підконтрольні бренди) теж відзвітувала про продажі в 2018-м: 10 594 000 автомобілів (+ 2% до 2017 року). Сюди входять марки Lexus, Daihatsu, вантажівки і автобуси Hino. Останніх було продано 204 000, так що, віднімаючи їх, отримаємо 10 390 000 легковиків. Остаточні дані по Hyundai-KIA, GM, Ford Motor і FCA ще не розкриті.

Ми вважаємо, що ніхто з них першій трійці не загрожує і до десяти мільйонів ж не дійде. Що стосується відносної динаміки по брендах, то у Тойоти найбільший «приріст» за рік показала якраз марка Hino (+ 10,1%), у Фольксвагена найкраща динаміка за Маном (+ 19,6%) і Сеат (+ 10,5% ). У франко-японського альянсу статистика ділиться на три великі групи – Groupe Renault, Nissan Motor і Mitsubishi Motors, в кожну входять кілька підконтрольних брендів. І швидше за все там росте Mitsubishi Motors (+ 18,3%), тоді як група Renault підросла лише на 3,2%, а Nissan знизила продажу на 2,8%.