Nissan Sylphy отримав сучасну електроніку

Четверте покоління моделі Nissan Sylphy днями було представлено на автошоу в Шанхаї, природно, в китайській специфікації.

Автомобіль зберіг платформу Nissan V, однак трохи підріс в розмірах, знизив центр ваги і отримав нові більш економічні двигуни. Втім, ніссанівці особливий натиск в рекламі роблять на інші компоненти. Нібито ця машина ввібрала в себе технології із серії Nissan Intelligent Mobility, що означає більше «пов’язаності», більше автономності, більше електрифікації.

У автомобіля непоганий коефіцієнт опору повітрю – 0,26, хоча до рекордів йому далеко. Автомобіль отримав мотор 1.6 HR16DE в його останній варіації Gen3 (139 сил), разом з варіатором XTronic. За деякими даними, на низці ринків компанію йому складе наддувний агрегат з безпосереднім уприскуванням 1.6 DIG-T (MR16DDT). Разом з тим були модернізовані рульове управління і підвіска, а кузов став жорсткішим на кручення (цифр автори моделі не наводять).

Зате розписують дружбу мультимедійної системи зі смартфонами і голосове управління. Розроблено нову систему вентиляції, в якій єдиний інтегрований селектор управляє роздільними потоками за трьома напрямками (водій, передній пасажир, другий ряд). Центральний дисплей на вісім дюймів доповнений семидюймовим інформаційним екраном високої роздільної здатності в приборці. Салон може бути чорним, світло-сірим або коричневим. Тільки останнім покладено «діамантовий» візерунок на кріслах.

Електронна стабілізація Intelligent Trace Control доповнена модулем Integrated Dynamic Control, який після проїзду нерівностей використовує невеликі інтервенції гальм, щоб швидше відновити рівне становище кузова, тим самим зменшуючи розкачку.

Заявлене управління шасі Intelligent Ride Control, гальмування при помилковому використанні педалей, попередження про фронтальному зіткненні, моніторинг розмітки, сліпих зон дзеркал і поперечного трафіку ззаду. Більше подробиць може послідувати, коли ніссанівци покажуть версію для інших ринків (як Сентро).