Nissan X-Trail отримав інші мотори

35

У європейського Ніссана X-Trail відтепер зовсім інша моторна гамма. Бензиновий двигун 1.6 DIG-T (163 к.с., 240 Н • м) замінений турбочетвіркою 1.3 (160 к.с., 270 Н • м). Замість дизелів 1.6 dCi (130 к.с., 320 Н • м) і 2.0 dCi (177 к.с., 380 Н • м) тепер буде використовуватися агрегат 1.7 dCi (150 к.с., 340 Н • м).

Обидва нових мотори комплектуються шестиступінчастою “механікою”, причому дизельний X-Trail йде виключно з нею, зате у нього є повний привід. Бензиновому опціонально доступний семидіапазонний «робот» з двома зчепленнями, але провідними можуть бути тільки передні колеса.

Ікстрейлу дістався той самий турбомотор 1.3, який ми бачили на кросовері Renault Arkana. Спільна розробка альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi і концерну Daimler вже ставиться на Qashqai, сім’ю Мерседеса A-класу і ряд реношних моделей, включаючи Clio, Captur і Kadjar.

У Великобританії нові мотори, що відповідають строгим нормам Euro 6d-TEMP, вже продаються. Ціни на X-Trail там починаються з 25 795 фунтів. Але, наприклад, в Німеччині поки все по-старому. Зауважимо, що кросовер користується в Європі помірним попитом: за 2018 й продано 48 133 Ікстрейлів, хоча в 2017-му розійшлося 69 833 штуки.