Нова Skoda Scala працюватиме на природному газі

9

Чеська компанія Skoda готується до електричного майбутнього, збираючись запропонувати до середини наступного десятиліття 10 нових електрифікованих автомобілів, але продовжує випускати заводські версії моделей, що працюють на стиснутому природному газі.

Новинкою став недавно випущений в світ хетчбек Scala. На відміну від більшої Octavia, в якій використовується 1,5-літровий 4-циліндровий мотор, Scala отримала під капот 1-літрову версію на 90 кінських сил і 160 Нм крутного моменту, який працює в парі з 6-ступінчастою механікою.

Двигун живиться зрідженим природним газом, що подається з трьох сталевих балонів, встановлених над задньою віссю під днищем, і вміщають 13,8 кілограм стисненого газу. Цього достатньо, щоб проїхати на одній заправці 410 кілометрів, тоді як крихітний 9-літровий бензобак обіцяє ще 220 кілометрів пробігу, що в цілому становить 630 кілометрів на повній заправці.

Втім, установка газових балонів солідно «з’їла» об’єм багажника, який з 467 літрів (один з кращих показників в класі) знизився до 339 літрів. Втім, і ці цифри цілком пристойні. У стандартну комплектацію Skoda Scala G-TEC входять дискові гальма на передній і задній осях, частково світлодіодна оптика, а також система контролю руху в смузі і система запобігання фронтальних зіткнень з функцією екстреного гальмування.