Нова Toyota Camry здивувала економічністю

7

Після 15-річної перерви в продажах седан повертається на європейський ринок, а підкорити його японці вирішили гібридною версією з витратою всього в 4,3 л на “сотню”.

В основу моделі лягла платформа TNGA, при цьому автомобіль отримав жорсткий кузов, низький центр ваги і задню підвіску на подвійних поперечних важелях, що позитивно позначилося на керованості. Незважаючи на те, що машина стала важчою на 115 кг, її динаміка не стала гіршою завдяки більш потужним моторам.

Так, 2,5-літровий двигун в поєднанні з електромотором видає 218 кінських сил, тоді як в розпорядженні бензинової версії тільки 181 «конячка». Відзначимо, що Toyota Camry Hybrid може похвалитися кращою економічністю в класі. Експерт протестував гібридний седан і прийшов до висновку, що його вигідніше «годувати» бензином, ніж газом. Витрата палива гібрида не перевищує 4,3 л на 100 км.

Toyota Hybrid System II також відрізняється тишею роботи. Згідно з паспортними даними, гібрид здатний набрати швидкість в 100 км / год за 8,3 с. В ході тест-драйву вдалося отримати результат в 8,59 с, але в машині під час виміру знаходилося три людини з багажем. Проте де в чому нова Toyota Camry Hybrid програє бензиновому варіанту – її кліренс становить всього 145 мм, а паливний бак вміщує лише 50 л палива.

Крім того, заявлена ​​максимальна швидкість гібрида дорівнює 180 км / год, а седана, оснащеного тільки ДВС – 210 км / год.