Новий Ford Explorer отримав задній привід

У зв’язку зі зміною платформи Ford Explorer в шостому поколінні повернувся до подовжнього розташування двигуна і базового заднього приводу. (Аналогічну метаморфозу раніше пережив споріднений Lincoln Aviator.) У США у Експлорера налічується шість варіантів: Explorer Base, Explorer XLT, Explorer Limited, Explorer Limited Hybrid, Explorer ST і Explorer Platinum. Вони відрізняються оснащенням, нюансами оформлення і, звичайно, ціною.

Будуть запропоновані два бензинових турбомотори EcoBoost – «четвірка» 2.3 (304 к.с., 420 Н • м) і «шістка» 3.0 (370 к.с., 515 Н • м). Остання ставиться тільки на топовий «платиновий» паркетник. На модифікаціях ST і Platinum повний привід з муфтою підключення передньої осі йде за замовчуванням. У десятиступінчатого «автомата» SelectShift з контролером-шайбою альтернативи немає.

Споряджена маса базової машини знизилася на 51 кг (до 1971). Менше трьох рядів сидінь у Експлорера бути не може. Обсяг багажника при всіх розкладених кріслах – 515 л (-80), за спинками другого ряду – 1 356 (+113), при складених двох рядах – 2486 (+173 л).

Система Terrain Management пропонує шість режимів руху: стандартний, спортивний, позашляховий, «слизький», буксирувальний і екологічний. Для повнопривідників доданий сьомий, щоб їздити по глибокому снігу і піску. Відтепер стандартний Explorer здатний буксирувати причіп масою до 2400 кг (раніше 1360), а цей подужає і 2540 кг (+ 12%). Слідом за американськими традиціями, могла б йти фраза про десятки підстаканників, але повідомляється лише про 123 літри обсягу для дрібниць. Цифрова приборка діагоналлю 12,3 дюйми може доповнюватися вертикально орієнтованим 10-дюймовим дисплеєм.

І те й інше – опції. Стандартно розмір екрану у медіацентру Sync 3 не перевищить вісім дюймів. Двозонний клімат-контроль – базове оснащення, а підігріву немає. Комплекс Ford Co-Pilot360 вже «в базі» забезпечує безпеку за допомогою автогальмування, моніторингу мертвих зон і розмітки, асистентів при водінні і гальмуванні.