Новий Geely виявився “братом” Volvo XC40

6

Китайська компанія розповсюдила тизери свого крос-купе. Паркетник став першою моделлю марки, побудованої на платформі CMA. Новий кросовер Geely поки відомий під внутризаводским індексом FY11, ім’я товарної моделі оголосять пізніше.

Швидше за все, у SUV буде два назви – для домашнього ринку і експортне. Зовнішній вигляд новинки розроблений в шанхайському дизайн-центрі компанії. Нагадаємо, команду дизайнерів Geely очолює Пітер Хорбері, раніше трудився в Volvo, він є автором нинішнього фірмового стилю «піднебесної» марки.

На даний момент фірма випустила три тизери крос-купе і поділилася інформацією тільки про «візку». Як заявили в компанії, FY11 – це перший автомобіль бренду Geely, побудований безпосередньо на платформі CMA (Compact Modular Architecture), яка створена китайцями разом з Вольво (шведська марка належить Джилі). Той ж «візок» лежить в основі паркетника Volvo XC40 і моделей бренду Lynk & Co (спільний проект Geely і Volvo).

Тим часом у Джилі є ще одна платформа, створена разом зі шведами, – BMA (B-segment Modular Architecture), вона являє собою, по суті, більш дешеву модифікацію CMA. На «візку» BMA базуються седан Geely Binrui і кросовер Geely Binyue, обидві моделі вже доступні на ринку Піднебесної. До речі, екстер’єр FY11 давно не секрет: ще восени минулого року в базу міністерства промисловості Китаю внесли фотографії моделі в повний зріст, тоді ж з’явилися і її характеристики.

Довжина крос-купе дорівнює 4605 мм, колісна база – 2700 мм. Тобто за першим показником «китаєць» перевершує соплатформенний Volvo XC40 (4425 мм), а ось відстань між осями у FY11 і «шведа» майже ідентично (у XC40 – 2702 мм). При цьому паркетник Geely компактніший, ніж, наприклад, BMW X4 (4752 і 2864 мм відповідно).

Очікується, що на домашньому ринку купеподібний кросовер FY11 запропонують з бензиновою “турботрійкою» 1.5 потужністю 177 к.с. (255 Нм) – це ще одна спільна розробка з Вольво, таким же двигуном оснащуються Geely Binyue і Volvo XC40, ось тільки у «шведа» мотор видає 156 к.с. і 265 Нм.

У крос-купе движок, швидше за все, буде працювати в парі з семиступінчастою роботизованою коробкою з двома зчепленнями. Поки невідомо, чи є у Geely FY11 повний привід (у XC40 повнопривідна версія є, але Geely Binyue можна купити тільки в передньопривідному виконанні). Також крос-купе може отримати гібридну установку.

Всі подробиці про FY11 компанія Geely обіцяє розкрити найближчим часом. На експорт новинку напевно відправлять через рік-півтора після того, як вона стартує в Китаї.