Новий Range Rover Evoque коштуватиме більше

Перший Range Rover Evoque був свого роду білою вороною. У 2011 році на тлі двох великих Рейндж він виглядав зухвало.

Публіка епатажника прийняла: продано близько 800 тисяч машин першого покоління. У другому ні габарити залишилися незмінними (хіба що база підросла на два сантиметри), ні художня концепція. Однак ринковий розклад сьогодні інший. І зовнішніх конкурентів багато, в тому числі Jaguar E-Pace, і свій модельний ряд став рівніше з появою не менше стильного веларій. Чим від нього відрізняється новий Evoque крім ціни?

Зберігши вдалий форм-фактор, новий Range Rover Evoque став більш дружелюбним до пасажирів – нехай і ціною невеликого зниження водійського задоволення. Точно не інтер’єром з «скляним кокпітом» і дефіцитом фізичних кнопок.

Правда, в базових версіях пульт клімат-контролю може бути більш консервативним, не чисто сенсорним. Вітаю нехай не фіксується, але класичний селектор «автомата». Колишню висувну шайбу, незручну на парковці і бездоріжжя, лаяв не тільки я, але і реальні покупці. Топова мультимедійна система Touch Pro Duo гальмує навіть на машинах зі звичайним щитком приладів, а у випадку з електронним – процесору доводиться тягти три екрана. Англійці збирають скарги власників Ренджів з такою ж електронної архітектурою, але поки тільки спростили меню нижнього екрану.