Оновлений Clio не змінив зовнішність

Революція в інтер’єрі і – лише еволюція в екстер’єрі. Дизайнери пояснюють: «Зовнішність Clio четвертого покоління підкорила наших клієнтів і продовжує це робити сьогодні, тому ми вирішили зберегти ДНК, несучи сучасність і елегантність». Адже і не посперечаєшся.

За 2018 рік європейці купили близько 365 000 хетчбеків проти 321 472 штук в 2017-м. Тому «п’ятий» Clio непросто відрізнити від «четвертого», незважаючи на «100% нових деталей». Зазор між задніми дверима і бампером мінімізований. Обсяг багажника виріс з 300 л до 391. Це кращий показник в класі (у Polo 351 л), і сабвуфер преміальної «музики» Bose (якщо він є) більше не з’їдає 70 л.

До того ж по салону розкидано 26 л ємностей для дрібниць. Опис нововведень підійшло б скромному рестайлінгу, адже починається воно з кольорів кузова. Їх тепер одинадцять, включаючи новий колір Valencia Orange (на фото). Підготовлено три пакети кастомізації: червоний, оранжевий, чорний. У передніх колісних арках Clio вперше з’явилися повітроводи, що поліпшують аеродинаміку і нібито підвищують паливну економічність. Що ще? Про фари сказали, про багажник теж … Мабуть, все. Хоча ні – додана модифікація Clio R.S. Line.

Натомість дизайнерської версії Clio GT-Line введена R.S. Line, «натхненна» підрозділом Renault Sport. Зовні вона відрізняється «стільниковими» гратами, оформленням бамперів і колісних дисків, а всередині стоять «спортивні» сидіння, красуються шкіра, вуглепластик, алюміній і контрастна прострочка. Інформацію про силові агрегати, мабуть, доведеться почекати до п’ятого березня, коли новий Renault Clio викотиться на сцену в Женеві. Очікуваним нововведенням має стати турбочетвірка 1.3, на яку вже поклав око АвтоВАЗ. До 2022 року вийдуть гібридна і чисто електрична версії. Чи не обійдеться без просунутого автопілота.