Оновлений Ford Ranger отримав нові мотори

У серпні 2018 року «блакитний овал» представив європейцям версію Ranger Raptor, яка ось-ось з’явиться на ринку. Разом з нею або трохи пізніше на Старий континент прийде стандартний Ranger, оновлений минулої весни. Гамма моторів для Європи переглянута, оскільки в ній запанував дизель 2.0 EcoBlue в трьох варіантах форсування.

Він замінив двигуни 2.2 і 3.2 TDCi. Заодно наказав довго жити шестидіапазонний «автомат», адже з’явився десятиступінчатий. «Механіка» на шість ступенів залишилася, і базовий пікап можливий тільки з нею. Вбудований модем FordPass Connect роздасть Wi-Fi на десять пристроїв.

Мобільний додаток FordPass надасть віддалений контроль над машиною і полегшить її пошук на стоянці. Медіасистема Ford Sync 3 розпізнає голосові команди і жести. Віддача мотора у початкового Рейнджера практично не змінилася: 130 к.с. і 340 (10) Н • м. Середній варіант додав відчутніше – 170 (10) к.с., 420 (35) Н • м. Топ-модель з двома турбокомпресорами теж – 213 (13) к.с., 500 (30) Н • м. Заявлено, що ефективність використання палива зросла на дев’ять відсотків. Всі Рейнджери за замовчуванням забезпечені повним приводом. Ще вони «в базі» (вперше для пікапів в Європі) оснащуються системою запобігання зіткнень Pre-Collision Assist з автогальмуванням і виявленням пішоходів, а також «інтелектуальним» обмежувачем швидкості. Оновлений Ford Ranger виявиться на європейських прилавках влітку.