Паркетник Toyota RAV4 отримав версію TRD Off-Road

19

Виконання TRD Off-Road в Америці отримують тільки справжні всюдиходи Tacoma і 4Runner, а тепер версією з тією ж назвою раптом обзавелася «паркетна» Toyota RAV4 п’ятого покоління. Компанія не боїться тим самим дискредитувати пакет TRD Off-Road, тому що є «самий позашляховий» набір TRD Pro, зате Рафік зможе з’їжджати з асфальту сміливіше.

Йому видали підвіску і колеса, «натхненні» ралі, проте на ринок США дозволили вийти лише восени. Салон обтягнутий синтетичним матеріалом SofTex, який схожий на шкіру, але легший і міцніший за неї. В очі кидаються червоні акценти і контрастна прострочка. Логотипи TRD розміщені на підголівниках і всепогодних килимках.

Оснащення, очевидно, майже максимальне. Спочатку RAV4 Adventure був наділений атмосферною «четвіркою» 2.5 (206 к.с., 250 Н • м), восьмиступінчастим «автоматом», повним приводом, дорожнім просвітом в 218 мм і передовим комплексом безпеки Toyota Safety Sense. При переході в комплектацію TRD Off-Road паркетник отримав двотрубні амортизатори й демпфери на відбій і стиснення з унікальними червоними пружинами, всюдихідні шини Falken Wildpeak A / T на 18-дюймових матово-чорних легкосплавних дисках TRD і сякий-такий декор …