Peugeot 301 послужив «донором» для нового іранського автомобіля

Концерн Iran Khodro (IKCO), найбільший автовиробник Ірану, готує до виробництва нову модель — компактний седан K132. У закритому режимі цю розробку показали керівництву країни в лютому 2020 року. Напередодні швидкого випуску новинки IKCO поширив фірмові студійні фото K132 – на них її можна розглянути у всій красі.

Перспективний седан називають «самим іранським автомобілем в історії». Мається на увазі, що частка імпортних комплектуючих у ньому зведена до мінімуму. 92,5% компонентів — національного виробництва, лише решту 7,5% закуповуються за кордоном.

K132 не створений з нуля, машину розробили на платформі французького концерну PSA Peugeot-Citroen – давнього партнера IKCO. Ще в 2019 році іранці купили у PSA ліцензію на платформу Peugeot 301/Citroen C-Elysee – саме вона лягла в основу нової власної моделі. K132 уніфікований з «французами» не тільки по ходової частини і агрегатах, але навіть по несучому каркасу кузова. При цьому всі зовнішні панелі (крім даху) у перспективного «іранця» – власні, вони формують оригінальний екстер’єр.

Нагадаємо, що «справжні» Peugeot 301/Citroen C-Elysee французи розробили спеціально для ринків, що розвиваються, їх виробляють з 2012 року. «Триста перший» збирали в тому числі на потужностях IKCO, але після відновлення санкцій США в 2018-му збірку цієї моделі призупинили (PSA таким чином перестрахувалась).

K132 має довжину, ширину і висоту 4505, 1748 і 1466 мм відповідно, його колісна база становить 2652 мм. Автомобіль будуть оснащувати 1,6-літровим бензиновим мотором PSA EC5 потужністю 110 к.с. Він поєднується з 5-ступінчастою МКП або 6-діапазонним “автоматом”. Двигун відповідає суворим екологічним нормам «Євро-5».

Виробництво товарних екземплярів IKCO K132 стартує в жовтні нинішнього року, машина буде продаватися на місцевому ринку за ціною від $12000.