Peugeot 508 GT нарешті отримає повний привід

Останнім середньорозмірним Peugeot з традиційним приводом на обидві осі був 405 в омологаційної версії T16.

Чотиридверний красень оснащувався турбомотором 2.0, п’ятиступінчастою “механікою” і постійним повним приводом. Потім була пауза в півтора десятка років, після чого фірма Peugeot повернула моделям класу D + повнопривідну трансмісію. Правда, кардинально змінилася схема: якщо обертанням коліс передньої осі займався двигун внутрішнього згоряння, то за задню вісь відповідав виключно електромотор. І точно така ж техніка очікується на «зарядженому» Peugeot 508 GT.

Автомобіль вже вийшов на дорожні випробування, а його продаж стартує в 2019-м. Зараз найшвидша версія – 225-сильна машина з восьмиступінчастою КП «автоматом». Набір 100 км / год займає у неї 7,3 с, а максимальна швидкість досягає 250 км / г. При цьому споряджена маса – 1420 кг.

І нехай у гібрида GT буде 300 сил, але і маса буде менше 1,6 т. Начинка буде витончена, що не може не радувати в випадку з французьким автомобілем.

Як пише видання Autocar, диригувати передніми колесами буде бензиновий турбомотор 1.6 в парі зі стартер-генератором, що працює від 48-вольтової мережі. Сумарна віддача очікується на рівні 200-205 сил. А ще сотню «коней» підкине електромотор, від якого момент буде йти тільки на задню вісь.

При повністю зарядженій літій-іонній батареї, вмонтованій під підлогою багажника, п’ятидверка 508 GT зможе проїхати на одній електротязі до 50 км. У ланцюжку силової установки буде ще одна ланка – восьмиступінчаста автоматична коробка передач.

Трішки з історії

Оспортивлений Peugeot 405 T16 (червоний автомобіль на фото) був рідкісним птахом – всього з 1992-го по 1995 рік було зроблено тисяча сорок шість машин, з яких 46 потрапили в жандармерію. Не дивно, адже дволітровий турбомотор видавав 200 к.с. і 297 Нм, а в режимі overboost на 45 секунд потужність підскакувала до 220 сил і 324 ньютон-метрів.

Був вибір і у тих, хто хотів повнопривідний 405, але не готовий був платити 60 тисяч марок. Французи пропонували версії SRi x4 і Mi16x4 (білий седан в колажі)з приводом, який жорстко підключається, а також повним, відповідно. Віддача цих модифікацій варіювалася від 123 до 162 сил.