Почався новий раунд дизельного скандалу

6

Епідемія викриттів, пов’язаних з некоректною методикою перевірки транспортних засобів на шкідливі викиди і інші хитрощі під час тестів продукції на заводах, продовжує поширюватися серед японських фірм. У 2016 році сумний марафон відкрили Mitsubishi і Suzuki. У нинішньому його продовжили Subaru і Nissan. І ось ще один раунд. Міністерство землі, інфраструктури і транспорту отримало нові визнання в порушеннях від компаній Suzuki Motor, Mazda Motor і Yamaha Motor. Тільки вчора ми розповіли про те, як Mazda має намір створювати більш економічні ДВС.

Звістка про некоректні методики перевірки машин, нехай навіть не для сертифікації, а для контролю продукції на заводі, надає новини про прогрес особливого відтінку. За інформацією видання Nikkei Asian Review, в Suzuki були виявлені неправильні тести у 6401 машини з перевірених 12 819 з 2012 року, в Мазді знайдено некоректне тестування 72 автомобілів з +1875 з 2014-го, а мотоциклетний гігант Yamaha відзвітував про семи неправильно випробувані примірники продукції з 335 з 2016 року.

Мова йде про вибіркову перевірку транспортних засобів, що йдуть з конвеєра, яка входить в процедуру забезпечення якості продукції. Виявилося, що умови руху не завжди відповідали нормативам, а значить, і цифри в звітах невірні. Додаткова інформація з цього приводу від самих компаній може бути опублікована в найближчі години.

Через кілька годин після першої інформації Mazda випустила заяву з роз’ясненням деталей. Виявилося, в 72 випадках при перевірці машин по циклу JC08 швидкість виходила за межі, які визначаються стандартом для цього циклу. Але електроніка не була налаштована на анулювання результатів при виході параметрів швидкості за допустимі межі, а визначення можливої помилки було залишено на совісті інспекторів. Дані тих тестів були перевірені ще раз. Встановлено, що нестандартні відхилення в швидкості не вплинули на фінальні цифри витрати і викидів. Проте, щоб уникнути повтору неприємної ситуації, компанія взялась переналаштувати систему на автоматичне виявлення такого виду помилок, плюс збільшить число співробітників, які будуть ще раз перевіряти результати випробувань.