Представлена нова SKODA OCTAVIA G-TEC з газобалонним обладнанням

Оновлена «газова» Skoda пропонується виключно з кузовом універсал і з новим півторалітровим двигуном.

Skoda Octavia G-TEC – автомобіль для тих, хто хотів би отримати економічність дизельного двигуна, але соромиться напису TDI на кришці багажника свого автомобіля. Спочатку ця модель Skoda пропонувалася з кузовами ліфтбек і універсал. Але тепер все змінилося.

Нове покоління «газової» Skoda після поновлення збереже тільки один кузов – практичний сімейний вагон. І разом з ліфтбеком втратить ще й старий 1,4-літровий бензиновий мотор TSI. Його місце під капотом зайняв більш сучасний двигун Volkswagen Group 1.5 TSI. Така заміна додала Octavia G-TEC потужності відразу на 20 к.с. І тепер універсал віддає 130 к.с. Крім цього і сам двигун, і газобалонна система стали ефективніше.

Універсал, який працює в «газовому» циклі викидає приблизно на 25% менше СО2, ніж під час роботи на бензиновому двигуні. Крім цього Skoda авторитетно заявляє, що газ чистіший за бензин і дизельне паливо і коштує при цьому дешевше. За умови, що заправка паливом за часом не відрізняється від такої ж процедури з бензином, переваг чимало.

Чехи переробили всю схему «газобалонника». Тепер в Octavia G-TEC використовується три резервуари для зберігання газу загальною ємністю 17,7 кг. Один з них сталевий і розташований перед задньою віссю автомобіля, а два інших, виготовлених з «нового композитного матеріалу», знаходяться під підлогою багажного відділення.

Завдяки трьом «бакам» істотно зріс запас ходу. Тепер універсал проходить від заправки до заправки 380 км. Це на 40 км більше, ніж могла запропонувати попередня версія Octavia. Після спустошення газових резервуарів автомобіль автоматично переходить на харчування з 11,8-літровим бензиновим баком. Сумарний пробіг в цьому випадку Skoda не озвучує, але стара «газова» Octavia проходила в такому режимі 1330 кілометрів. Залишається додати, що новий універсал Skoda Octavia G-TEC пропонується виключно з семиступінчастою автоматичною коробкою передач з двома зчепленнями.