Представлений розігрітий сіті-кар Volkswagen up! GTI

В ряду «запальничок» з шильдиком GTI розігрітий сіті-кар Volkswagen up! – найскромніший і не вражає характеристиками. Однак і він здатний дарувати задоволення від водіння. Що вже говорити про up! GTI в обробці німецького ательє B & B Automobiltechnik. Ось вже справжній непосида.

На додаток до форсування мотору B & B пропонує новий набір пружин і регульованих амортизаторів типу coilover із заниженням на 30 мм проти вихідного «апа» GTI. Нагадаємо, що в ньому підвіска вже занижена на 15 мм, в порівнянні з простим хетчбеком up! Німці підняли віддачу літрової «турботрійки» зі 115 к.с. і 200 Нм до 145 к.с. і 260 Нм. А це вже зовсім непогано для машини з спорядженою масою всього в 1070 кг. Питома потужність доопрацьованого «апа» дорівнює 135,5 к.с./т або 7,38 кг к.с. Для порівняння, у Гольфа GTI Performance з «механікою» 245 «конячок» припадають на +1387 кг. Це 176,6 к.с./т або 5,66 кг/к.с. Але і коштує «гарячий» Golf вдвічі дорожче (32 950 євро проти 16 975 за базовий up! GTI).

У пакет доопрацювання мотору входить оптимізація впускного тракту, модифікація електроніки паралельно зі зміною програми врядування та збільшенням тиску наддуву на 0,25 бару. За традицією Фольксвагенів GTI крихітка up! хизується картатою оббивкою сидінь. Ще тут кермо зі скошеним знизу ободом і цікава передня панель. У заводському вигляді малюк up! GTI, оснащений шестиступінчастою “механікою”, набирає першу сотню за 8,8 с, а максималка у нього дорівнює 196 км/год. Після втручання тюнерів з Зіген-Бірленбаха буде вже 7,9 с і 210 км/год. Коштує такий пакет 1498 євро. Якщо ж ця пропозиція комусь здається надмірною, то B & B розробило два більш стримані форсування: до 125 к.с. і 220 Нм за 698 євро або до 136 к.с. і 240 Нм за 998 євро.