Представлений вражаючий тюнінг BMW M6 в кузові F13

128

В G-Power вважають, що ідеальне купе BMW M6 в кузові F13 можна зробити більш агресивним, швидким і потужним. У це неохоче віриться, коли знаєш заводські цифри продуктивності і швидкості, але в той же час потрібно віддавати належне репутації німецького ательє …

Новий тюнінг BMW M6 Coupe від G-Power – це по-справжньому екстремальний проект, який виводить V8 твін-турбо двигун N63 з робочим об’ємом 4,4-літра в космос продуктивності: 800 к.с. потужності і 1 050 Нм крутного моменту. Інженери G-Power буквально розібрали мотор на частини, встановили новий турбонагнітач і інші робочі частини. В результаті максимальна швидкість BMW M6 F13 перевищила 330 км / год.

Час розгону екстремального купе до ста не розкривається, проте стандартна модель із заводським пакетом Competition Package робить цей спринт за 3,9-секунди. З урахуванням потужності, нас не здивує час в області 3 і менше секунд.

Даний тюнінг BMW M6 Coupe є найпотужнішим проектом ательє з Мюнхену в його історії. У порівнянні з заводським станом двигуна N63 його віддача зросла на 200 к.с. і 350 Нм. Майте на увазі, порівнюється варіант M6 Competition Package потужністю 560 к.с. і обертовим моментом 680 Нм. Щоб перетворити свою BMW M6 F13 в ракету доведеться глибоко сунути руку в кишеню. Одне тільки програмне забезпечення Performance Software V4 від G-Power обійдеться в € 3 599,43 / $ 4 009), модифіковані турбокомпресори коштують ще € 4 581,5 / $ 5 219, спортивний каталізатор тягне на € 4 593,4 / $ 5 232, а титанова вихлопна система коштує € 6 501,47 / $ 7 406, без урахування вартості карбонових вихлопних труб за € 1 446,59 / $ 1 649. Зняти обмежувач максимальної швидкості коштує ще € 516,7 / $ 589.

Всі ціни наведені для німецького ринку і не включають установку. У сумі виходить близько $ 19 000 тільки за деталі, що приблизно еквівалентно початкової вартості новенького Volkswagen T-Cross. Відділ дизайну G-Power теж зробив свій внесок в крутому тюнінгу BMW M6 Coupe: для купе пропонується обвіс з вуглецевого волокна, що складається з переднього спліттера, бічних спідниць, дифузора ззаду, крила на кришці багажника і нового вентильованого капота, більш ефективно охолоджує двигун.

Кажуть, що всі кузовні елементи проектували для поліпшення аеродинамічних характеристик машини: разом вони допомагають автомобілю генерувати значно більше притискної сили на обох осях. Нарешті, екстремальний тюнінг BMW M6 Coupe від G-Power додає регульовану підвіску і новий набір коліс розміром 9 х 21 дюйм спереду і 10,5 х 21 дюйм ззаду з покришками 255/30 і 295/25 відповідно. Нагадаємо, в кінці минулого тижня G-Power зробив апдейт для Mercedes-AMG C63 S, домігшись з його 4,0-літрового двигуна V8 практично еквівалентної потужності, що і в купе BMW M8 F13.