Renault Sandero Stepway від Fiat здивує дизайном

«П’ятидверка» Fiat Argo дебютувала два роки тому. Модель створена для країн Південної Америки, її виробництво налагоджено в Бразилії. Про те, що у хетчбека з’явиться «позашляхова» версія, стало відомо ще в 2018-му, але тільки зараз марка підтвердила випуск «кросовера».

Новий варіант виконання отримав до назви приставку Trekking, на бразильський ринок такий хетч вийде в квітні. Поки Fiat поширив тільки одне зображення крос-версії (верхнє фото). Зрозуміло, у Argo Trekking є пластиковий обвіс по периметру кузова. Крім того, зовні від стандартної моделі новинка відрізняється пофарбованими в чорний колір дахом і корпусами зовнішніх дзеркал, плюс з’явилися рейлінги, а на капоті – чорна ж наклейка.

Відзначимо, у Argo вже є модифікація з чорним пластиком – це «оспортивленний» варіант HGT. Однак у такої машини дорожній просвіт дорівнює 156 мм, а ось у крос-хетча, як раніше припустили бразильські журналісти, цей показник повинен скласти 179 мм. Очікується, що в Бразилії «кросовер» Fiat запропонують з чотирициліндровим двигуном 1.3 Firefly, який, традиційно для цієї країни працює і на бензині, і на етанолі. Такий же мотор є і в гамі стандартного хетчбека. Бензинова версія видає 101 к.с., на етанолі – 109 к.с. У звичайній «п’ятідверці» двигун поєднується з 5МКП або роботизованою коробкою з одним зчепленням (замість традиційного важеля – кнопки), але останню трансмісію повинні замінити на класичний шестиступеневий «автомат». Також стандартний Argo доступний з трициліндровим 1.0 Firefly (72 к.с. на бензині і 77 к.с. на етанолі, 5МКП) і «четвіркою» 1.8 E.torQ (135/139 к.с., 5МКП або 6АКП). Привід у хетчбека тільки передній. У Бразилії хетчбек досить популярний: в 2018-му Argo розійшовся тиражем в 63 011 примірників – це восьме місце в загальному рейтингу найбільш продаваних моделей країни.