Renault Scenic и Grand Scenic отримають дизельні агрегати

У нас сегмент компакт- і мінівенів стиснувся до мінімуму. А в Європі він ще якось тримається на плаву. Пара Renault Scenic і Grand Scenic, наприклад, в минулому році знайшла в Старому Світі 90 680 покупців. Це далеко від досягнень минулих поколінь (іноді справа доходила до 300 тисяч на рік), але все ж солідний показник, який виправдовує модернізацію.

Вчора компанія Renault оголосила про появу на цій парі нового поєднання агрегатів: це дизелі 1.7 Blue dCi 120 і Blue dCi 150 в комбінації з шестиступінчастим «роботом» EDC з подвійним зчепленням. У грудні 2017 го на Сценік з’явилися нові бензинові агрегати 1.33 спільної розробки з Даймлером.

У вересні 2018 го мотори 1.33 обзавелися фільтрами твердих частинок у вихлопі, і одночасно Сценик подарували нові дизелі 1.7 Blue dCi. Але тоді ще вони не припускали вибору коробки передач: тільки шестиступінчаста “механіка”. Ці дизелі 1.7 відносяться до недавно з’явилася серії Blue dCi, спроектованої з головною метою – підвищити чистоту вихлопу, щоб без хвилювань укладатися в жорсткі норми Euro 6D Temp (тому тут використаний селективний нейтралізатор оксидів азоту SCR).

Віддача двох версій становить 120 к.с., 300 Н • м і 150 к.с., 340 Н • м відповідно. Перший мотор в комбінації з «роботом» розганяє Scenic / Grand Scenic з нуля до ста за 12,4-13 с (розкид залежить від кузова і числа місць, п’ять або сім). Старший дизель справляється з тим же завданням за 10,4-11 с. Середня витрата палива у 120-сильного варіанту становить 4,77, а у 150-сильного – 4,808 л / 100 км.

У французьких дилерів Сценик з новими силовими агрегатами з’являться в квітні. Дизельний Scenic з мотором на 120 сил і «роботом» оцінений мінімум в 32 600 євро, а такий же Grand Scenic стоїть на 1200 євро дорожче. Це відчутно більше, ніж просять за 120-сильний варіант Сценика з «механікою» (28 100). Однак є важливе уточнення: компактвен на “механіці” стартує з першої комплектації Life, тоді як у Сценика з «роботом» найдоступніша версія – це Business (третій рівень із семи). А при рівному оснащенні переплата за двопедальну версію становить пару тисяч євро. Дизельний Scenic з мотором на 150 сил і «роботом» коштує від 36 300 євро, але і тут є поправка: така машина буде укомплектована не нижче, ніж на Intens (п’ятий рівень оснащення з семи).