Rolls-Royce і Фаберже показали яйце “Дух екстазу”

7

Люксовий автовиробник Rolls-Royce спільно з ювелірним домом Faberge показали сучасну версію «Яйця Фаберже». Нове ювелірний виріб назвали в честь фігурки, яка встановлюється на капоті машин Rolls-Royce з 1911 року.

Над концепцією яйця «Дух екстазу» працювали дизайнери автомобільного бренду Алекс Іннес і Штефан Монро. При цьому до доопрацювання ескізів доклала руку Ліза Тальгрен, шеф-дизайнер Faberge, а створював яйце Пол Джонс. При висоті в 160 мм воно важить 400 г і було виготовлено на замовлення одного з клієнтів компанії Rolls-Royce. Нижня частина виробу зроблена з білого золота, його покриває гильоше-емаль фіолетового кольору з гравіюванням, виконаним вручну.

Пелюстки, виконані з рожевого золота, з більш ніж 390 каратами аметисту і 10 каратами діамантів прикривають фігурку «Дух екстазу», яку виготовили з гірського кришталю. Яйце розкривається за допомогою механізму, який був розроблений із застосуванням передових технологій. Презентація дорогоцінного вироби відбудеться в британському Гудвуді на підприємстві Rolls-Royce. Нагадаємо, «Яйця Фаберже» придворний ювелір створював для сім’ї російського імператора, а також для приватних осіб з 1885 року. Доля деяких екземплярів невідома після революції 1917 року.