Седан BMW отримав доповнення

Оновлений флагман BMW помітно здалеку завдяки величезній решітці радіатора. Однак це далеко не все, що хотіли сказати баварці з приводу моделі. Як і передбачалося, зовнішньою ретушшю втручання не обмежилася, і для «сімки» компанія приготувала чимало змін в начинці, пройшлася по всій моторній лінійці, додавши очікуваний шестициліндровий гібрид.

Стандартом на моделі є адаптивне діодне головне світло, опцією – BMW Laserlight з далеким, що б’є на 560 м. Переглянуто і оформлення вихлопу. З нього і почнемо.

Автомобіль з індексом 745e отримав установку на базі бензинової рядної «шістки» 3.0, яка видає 286 к.с. і 450 Н • м. Електромотор, інтегрований в восьмиступінчасту “автомат”, розвиває 113 к.с. і 265 Н • м. Комбінована віддача системи складає 394 к.с. і 600 Н • м. Привід тут задній, причому седан здатний рухатися як за рахунок загальної тяги ДВС і електромотора, так і на кожному з них окремо. У салоні з’явилися нове кермо з іншими кнопками, остання версія операційної системи BMW Operating System 7.0, доопрацьоване навколишнє підсвічування і скориговане положення зарядного килимка для смартфонів.

Розважальна система на другому ряду тепер комплектується парою екранів на десять дюймів з роздільною здатністю full-HD і програвачем Blu-ray. Літієво-іонна батарея під задніми сидіннями має ємністю 12 кВт • ч і забезпечує моделі 745e запас ходу на одній електротязі в 54-58 км. На ній же можна розвивати швидкість до 140 км / год (а разом з ДВС – до 250). Розгін до сотні з повною потужністю займає 5,2 с. Побратим з довгою базою 745Le повільніше на 0,1 с, а запас ходу на батареї у нього менше на пару кілометрів. Ще є версія 745Le xDrive з повним приводом. Вона на одній електротязі проходить лише 50-54 км, зате динаміка розгону краще: 5,1 с.

Комбінована витрата палива у цій трійці «плагінів» становить 2,1-2,6 л / 100 км. Всупереч побоюванням за майбутнє дванадцятициліндрових моторів, модифікація M760Li xDrive все ще з нами. У агрегату 6.6 нові настройки. Потужність впала з 610 сил до 585, зате максимальний крутний момент збільшився з 800 Н • м до 850. Розгін до ста погіршився на 0,1 с (до 3,8), зате скоротився середня витрата палива: з 12,6-12, 8 л / 100 км до 12,4-12,5. До того ж тут з’явився фільтр твердих частинок у вихлопі.