Седан GAC Aion S отримав новий тип батарей

18

Минулої осені китайська компанія GAC NE (дочірня фірма GAC Group) розповіла про електричний седан Aion S (повна назва GAC New Energy Aion S), який, за запевненням самого виробника, повинен був «перевершити Теслу».

Правда, технічних даних було приведено трохи. Тепер же, напередодні старту продажів, наміченого на травень, китайські ЗМІ витягли з розробників куди більше подробиць. І деякі з них дуже цікаві.

Нагадаємо, що в основі седана Aion S лежить платформа GEP (GAC Electric Platform) другого покоління. Підвіски без одкровень: стійки McPherson та торсіонна балка ззаду. Зате днище абсолютно плоске (це плюс для аеродинаміки). З ознак прогресу відзначені адаптивний круїз-контроль, асистент руху в пробках і самопаркувальник. А ще тут може бути панорамний дах з інтегрованою напівпрозорої сонячною батареєю, яка на заряд основного акумулятора мало впливає, зате може забезпечити вентиляцію салону на освітленій стоянці. Тягова батарея місткістю 58,8 кВт • год побудована на основі літієво-іонних осередків відомої фірми CATL.

Причому тут використано порівняльно новий їх підвид NCM 811, тільки недавно освоєний індустрією (не тільки в CATL над такими працюють, а й, наприклад, в LG Chem). Букви і цифри означають, що в катоді містяться нікель, кобальт і марганець в співвідношенні 8: 1: 1. Ці осередки володіють питомою ємністю 270-304 Вт • год / кг залежно від модифікації проти 150-250 у минулих поколінь.

А питомий показник повністю зібраної тягової батареї в седані Aion S склав солідні 170 Вт • год / кг. У машині використаний інтегрований блок «тяговий мотор, перетворювачі струму, редуктор» E-Axle від фірми Nidec, який важить всього 87 кг, на 12% менше, ніж у випадку застосування роздільних компонентів.

Запас ходу на одній зарядці не рекордний, але відверто непоганий. Раніше повідомлялося про 500 км у застарілому циклі NEDC, тепер, за уточненими даними, це 510 км в NEDC або 630 км при постійній швидкості 60 км / год. У WLTP, як ми оцінюємо, вийшло б 350-400 км. Максимальні потужність і тяга електромотора виявилися вищими за прогнозовані: 184 к.с. і 300 Н • м (ряд джерел згадує пікові 204 к.с., 350 Н • м). Час розгону з нуля до 100 км / год склав 7,9 с. Все це господарство запропоновано китайцям за ціною від 140 000 до 160 000 юанів, в залежності від комплектації, з урахуванням державної субсидії.