Седан Subaru STI S209 отримає наддувний мотор

Анонсований на днях седан Subaru STI S209, як з’ясувалося, використовує наддувний мотор об’ємом 2,5 л. А адже його попередники, зокрема STI S208, були дволітровими. Втім, передбачити вибір двигуна можна було, адже в США простий WRX STI продається саме з агрегатом 2.5. А нова версія – це ексклюзивний подарунок для американських покупців, який дебютував, відповідно, на шоу в Детройті.

Цікаво, що фінальна збірка S209 йде на фірмі STI в японському місті Кірю. І це перша модель Subaru на ринку США, вироблена безпосередньо в STI. Для автомобіля передбачено два кольори кузова: World Rally Blue Pearl з сірими колесами в комплекті і Crystal White Pearl з золотіcтимі.

Опозитник EJ25 отримав збільшений турбокомпресор від HKS, більший тиск наддуву (1,24 бара замість 1,11) і більш легкі ковані поршні і шатуни.

Сюди ж додані новий впускний тракт і інтеркулер з розпиленням води, інші паливний насос і форсунки, полегшені глушники з меншим на 17% опором потоку, увінчані вихлопними патрубками з нержавійки діаметром 101 мм. Потужність такої «четвірки» склала 346 к.с. (Параметр оцінний і може бути уточнений при старті продажів моделі).

А це лише на вісім «конячок» нижче, ніж у лімітованої 30 штуками серії WRX STI Diamond Edition з ПАР. Максимальний крутний момент новачка поки невідомий, тільки є зауваження, що в діапазоні середніх оборотів момент був піднятий (при 3600 об / хв він вище на десять відсотків).

Нагадаємо, що на звичайному седані WRX STI «четвірка» 2.5 видає 314 к.с. і 393 Н • м. Ще S209 радує кованими колісними дисками BBS (19 дюймів) з шинами Dunlop SP Sport Maxx GT600A (265/35), розробленими спеціально для моделі, боді-китом з роздутими колісними арками (+43 мм до ширини), моноблоковими гальмівними супортами Brembo (шестипоршневі спереду і двохпоршневі ззаду), що працюють в комплекті з новими гальмівними колодками і сталевими перфорованими дисками.

З двигуном поєднана шестиступінчаста “механіка” зі зближеними передавальними числами і повноприводна трансмісія з керованим центральним диференціалом DCCD і переднім / заднім диференціалами підвищеного тертя. Система SI-Drive була перекалібрувати. Вона пропонує вибирати з трьох режимів руху: Intelligent (для економічності), Sport (оптимальний баланс тяги і керованості) і Sport Sharp (максимальна динаміка розгону). Причому для треку виробник рекомендує Sport: м’якші реакції на натиснення педалі газу, мовляв, дозволяють точніше контролювати машину.