Седан Volkswagen Jetta GLI вийшов на тести

Модель Volkswagen Jetta GLI нового покоління вже траплялася фотографам на тестах. Однак тепер неподалік від Нюрбургрингу вдалося зняти автомобіль з набагато меншою кількістю камуфляжу. Заодно в Мережі спливло кілька технічних деталей.

Нагадаємо, що версія GLI призначена виключно для американського ринку, хоча зараз легковик тестується в Німеччині. Шукаємо відмінності від стандартної Джетта VII: в решітці радіатора GLI – сітка з «сотами», аналогічні осередки в бампері, замість противотуманок – вставки з додатковими ребрами. Позаду – дифузор з поздовжніми ребрами, два круглих вихлопних патрубки по краях бампера і дуже тонкий спойлер на кришці багажника. Звичайний седан Jetta сьомого покоління оснащується поки безальтернативним мотором 1.4 TSI з віддачею 149 к.с. і 250 Н • м. Він сполучений з шестиступінчастою “механікою” або з восьмидіапазонним «автоматом». У минулого покоління вибір був багатший. Там можна було зустріти і гібридну установку, і дизель.

На автомобілі буде встановлена ​​турбочетвёрка 2.0. Віддача, імовірно, повинна відповідати «джі-ті-аю» (230 к.с. і 350 Н • м). У той же час дещо Jetta GLI повинна успадкувати від свого більш потужного побратима, хот-хетча Гольфа GTI Performance. Мова йде про посилену гальмівну систему і передньому диференціалу з блокуванням. Компанія ще напевно придумає привід повернути увагу публіки до Джетті GLI, а поки згадаємо осінній трюк з розгоном до 338,15 км / год спеціально підготовленої дволітровою Джетта. Крім того, якщо на простих Джетта ззаду стоїть напівзалежна балка, що скручується, то на «гарячому» варіанті GLI з’явиться багаторичажка. Зрозуміло, підвіска буде трохи занижена і перенастроєна. Семиступінчастий «робот» DSG на версії GLI з’явиться неодмінно, а альтернатива йому в вигляді «механіки» залишається під питанням. Наскільки всі ці прогнози точні, ми дізнаємося на початку лютого 2019 року: дебют Джетта GLI має відбутися на Чиказькому автосалоні.