Семимісний Luxgen URX стане початком перезапуску бренду

Тайванська марка Luxgen за минулий рік реалізувала в Китаї 9362 автомобіля – це найгірші продажі за сім років. А ще в 2014-2016 рр. легко розходилося по 40-60 тисяч машин …

Щоб вилізти з ями, компанія придумала нову стратегію «Вісім, чотири, три» (про неї нижче). Свого роду буревісником повинен стати трьохрядний кросовер Luxgen URX, який з’явиться на ринку в другому кварталі 2019 го. У назві моделі U означає Utility (корисність, практичність), R – Recreation (відновлення душевних і фізичних сил), X – це сам користувач.

Є стійке відчуття, що URX – продукт бедж-інжинірингу, тобто перелицьована модель. Підозра падає насамперед на Dongfeng, з яким компанія Yulon Motor, господиня Лаксджіна, ділить спільне підприємство. Не виключено, це старий DFM AX7 зі збільшеними звісами. Концепт Luxgen AI навесні минулого року дав зрозуміти, що марка відмовляється від панелі приладів на користь проекції на лобове скло.

Вже що-що, а сумнівні рішення Luxgen впроваджує швидко. Технічної інформації про «ю-ар-Ікс» поки немає, якщо не вважати такою чутки про турбомотор 1.8, який ставиться на Luxgen U6 і видає у нього 202 або 222 к.с. Що ж стосується стратегічного плану 843, то він передбачає вісім небачених моделей, чотири нових маркетингових підходу до клієнтів і три основних напрямки діяльності. В сумі це становить «нове бачення розумної мобільного життя» для «відновлення відносин з споживачами».