Ще одна компанія потрапила в дизельний скандал

146

Кола від дізельгейта розходяться по індустрії вже кілька років. Скандал з програмою, що впливала на показники викидів дизелів при перевірці, коштував кар’єри чолі концерну Volkswagen Мартін Вінтеркорн і шефу Audi Руперту Штадлер.

Група VW понесла багатомільярдні витрати на штрафи, відгуки та викуп машин. Причому Audi треба було розщедрюватися окремо. Здавалося б, що ще? Але немає. Американці (скандал почався саме в США) дотиснули ще одного учасника підроблення – німецьку інжинірингову компанію IAV.

За інформацією Detroit News, вона погодилася визнати себе винною в окружному суді США по звинуваченню в змові з метою порушення Закону про чисте повітря і виплатити внаслідок цього $ 35 млн штрафу. Участь IAV у даній справі не дивно, оскільки 50% цієї компанії належать Фольксвагену.

Взагалі-то IAV задіяна не лише в проектах групи Volkswagen, а й допомагає з розробками іншим фірмам. Серед її клієнтів BMW, PSA, FIAT, Ford, General Motors, Toyota, Robert Bosch, Delphi, Continental і ZF Group. Американське міністерство юстиції повідомило, що IAV «працювала над проектуванням, тестуванням і впровадженням програмного забезпечення для того, щоб обдурити Штати, до того ж фірма знала про приховування Фольксвагеном істотних подробиць про своє шахрайство від федеральних регулюючих органів і клієнтів». Тепер IAV виплатить дуже болючий для неї штраф (максимально можливий, при якому розробникам систем не доведеться припиняти діяльність). Крім того, над компанією буде встановлено незалежний моніторинг на випробувальний термін протягом двох років.