Шведи випустили перший в світі автомобіль з вуглецевого волокна

84

Шведський Koenigsegg випустив «перший в світі» автомобіль, повністю покритий «голим вуглецевим волокном» KNC (Koenigsegg Naked Carbon).

Піонером, але не останньою моделлю, яка може випробувати таке покриття, став гіперкар Regera. Зазвичай вуглеволокно поставляється з тонким шаром епоксидної смоли, який забарвлюється або лакується. Але компанія навчилася видаляти епоксидку вручну, щоб дістатися до «чистого вуглецю», очистити кожну нитку волокна.

Цей складний і довгий процес вимагає «абсолютно ідеального» інструменту для шліфування й полірування, адже помилки неприпустимі. На зовнішніх панелях кузова углеволокно не зовсім голе: місцями воно забарвлене чи покрито тієї ж епоксидкою, але полірованою. А ось більшість деталей під капотом і в салоні – істинний KNC.

Фірма довго удосконалювала технології, застосовуючи KNC точково – на колесах, крилах, спліттер і так далі. Зразки тримали на вулиці протягом декількох років (!), випробовуючи їх спекою, дощем і снігом. Покриття все стерпіло. «Кінцевий результат – вражаючий новий погляд на вуглецеве волокно. Кузов стає холодним на дотик, а своїм блиском нагадує графіт », – радіє Koenigsegg. Гендиректор Крістіан фон Кенігсегг обіцяє поширити ідею KNC: «Наша філософія завжди була присвячена вивченню крайнощів. Це прекрасний матеріал з візуальної точки зору, і наші клієнти люблять показувати, з чого зроблений їх автомобіль ».