Smart EQ Fortwo вийшов на тести

Збиткову марку Smart німці мало не прибили. Добре, порятунок прийшов у вигляді домовленості про створення спільного підприємства з Geely, яке буде займатися Смартом.

Але поки не побудований новий завод для них в Китаї і не створені повністю нові електрокари (чекаємо у 2022-му), концерн Daimler все ж подбає про існуючі моделі. У його планах оновлення Смартів призначено на кінець 2019 року.

Рестайлінг напевно торкнеться відразу трьох кузовів (закритого, кабріолета і п’ятидверки). Ну а прототип модифікації Smart EQ Fortwo кілька годин тому був сфотографований на дорожніх випробуваннях.

Бампер, решітка радіатора, капот і фари – нові. Ззаду змін куди менше (дизайнери змінять малюнок в ліхтарях). Сіті-кар Fortwo нинішнього покоління отримав електричну версію в 2016-му, одночасно з побратимами Fortwo Cabrio і Forfour. Тоді електрокари носили приставку до імені Electric Drive.

У 2018-му був проведений ребрендинг і Смарти на батареях отримали літери EQ в позначенні. Тепер вони як мінімум ще й перетворяться зовні. До переваг нинішньої версії можна віднести, крім очевидної зручності паркування, помірну витрату електроенергії в комбінованому циклі.

Параметр залежить від модифікації (встановленого обладнання) і коливається від 12,9 до 20,1 кВт • год / 100 км. Але ж і з начинкою треба щось робити. Ніяково нагадувати, але ємність батареї в 17,6 кВт • год не просто мала за сучасними мірками.

Вона така ж, що була у електричного Смарта в минулому поколінні. На акумулятор місткістю в 30 кВт • год ще в 2017 році прозоро натякнув концепт Smart vision EQ fortwo.

Може бути, тепер таку батарею подарують серійним Смартам. Нинішній EQ fortwo має електромотор з віддачею в 60 кВт (81 к.с.) і 160 Н • м і розганяється з нуля до сотні за 11,5 c. Не виключено, що разом з рестайлінгом німці підтягнули і ці параметри.

До слова, малюк EQ Fortwo пробігає зараз на одній зарядці 145-160 км по старому циклу NEDC (це залежить від опцій). Параметр дуже скромний. До того ж електричний Fortwo (а особливо варіант Cabrio) володіє одним з найбільш невигідних співвідношень між пробігом на зарядці і вартістю автомобіля. Адже цінник починається з 21 940 євро за закритий варіант і з 25 200 євро за кабріолет. Мабуть, це одна з причин того, що в Європі EQ Fortwo купують приблизно втричі гірше, ніж інший крихітний електрокар, BMW i3, який дорожчий (від 38 000 євро). Але зате у нього акумулятор на 42,2 кВт • год і запас ходу в 359 км по NEDC.