Subaru проведе наймасштабніший відгук в історії

Проблема полягає в стоп-сигналах, які можуть не загорятися при гальмуванні, тим самим створюючи аварійну ситуацію. Швидше за все, винна рідина, яка просочується в електрику, (наприклад, засоби для чищення), що містить силоксани (силікон).

На самі гальма і систему запалювання дефект не впливає, проте компанія Subaru повинна буде провести найбільший відгук в своїй історії (якщо не брати до уваги акції через подушок фірми Takata).

За даними Reuters, глобальне охоплення кампанії – 2,3 млн автомобілів. З них 1,3 млн машин припадають на США, ще 300 000 одиниць на Японію. Минулого літа біля керма Subaru встав Томом Накамура, оскільки його попередник Ясуюкі YOсінага пішов у відставку через паливний скандал. До нового шефа теж доводиться несолодко: в січні вимушено зупинилося виробництво на головному заводі. Передбачається, що силоксани потрапляють на електричні контакти поруч з педальним вузлом і блокують їх.

Працівниками Державтоінспекції зафіксовано 33 випадки з непрацюючими «стопами». Постраждалих начебто немає … Для Subaru цей нищівний удар накладається на і без того неблагополучну ситуацію. По моделях для США прокотилася ціла хвиля відгуків, а прибуток упав до гіршого за шість років рівня. Комплексні проблеми потрібно і вирішувати комплексно. Новий керівник Томом Накамура зараз веде масштабну реорганізацію компанії, закриваючи одні відділи, поєднуючи інші, змінюючи відповідальних. Велика частина рішень вступить в силу з першого квітня. Не факт, що це допоможе … Російський офіс Subaru прокоментує відгук, коли отримає інформацію з штаб-квартири.