Суперкар Brabham BT62 не виїде на дороги

17

Австралійський суперкар Brabham BT62 дебютував в травні 2018 го як безкомпромісний інструмент для трек-днів, тільки ось життя внесло свої корективи.

«Цей автомобіль не призначений для доріг загального користування, але деяким клієнтам така сумісність потрібна, особливо для поїздок на трасу і назад. Мій батько Джек завжди був орієнтований на клієнта, і ми будем продовжувати в тому ж дусі », – пояснив Девід Бребем, глава компанії Brabham Automotive.

Для адаптації машини до звичайного асфальту розроблений пакет Road Compliance Conversion ціною 150 000 фунтів. Саме купе BT62, нагадаємо, коштує мільйон (85,3 млн), але сюди входить плата за рідкість – тираж суперкара обмежений 70 екземплярами. Скільки машин буде піддано «конверсії», фірма не уточнює.

Зникаюче малий кліренс на знімках дорожньої версії не виглядає збільшеним. Проте ліфтованную підвіски спереду і ззаду входять в програму Road Compliance Conversion, поряд з перенастроєним рульовим керуванням. Дверні замки на треку не потрібні, а тепер їх встановили разом з іммобілайзером і кліматичною системою. Оздоблення салону стала «більш громадянської» і розкішною. Ясно, що споряджена маса вийшла за межі 972 кг. Як «омологация» вплинула на розгінну динаміку, невідомо, адже паспортні показники все ще тримаються в секреті. З чуток, трековий BT62 розмінює сотню за 2,7 с, а максималка досягає 320 км / год. Щоб «конверсійні» суперкари отримали доступ на дороги Великобританії (на цю країну Brabham розраховує не менш, ніж на рідну Австралію), потрібно пройти тести в агентстві DVSA, і процес сертифікації тільки почався.