Суперкар Ginetta представлять в Женеві

Обіцяний недавно суперкар компанії Ginetta розсекречений в Мережі перед офіційною прем’єрою машини в Женеві. Він розкритий не повністю – скажемо, не представлений інтер’єр. І більш того, навіть назву цієї моделі британці обіцяють оприлюднити лише на автосалоні, як і вказати точну ціну (поки позначений приблизний порядок «до 400 тисяч фунтів»).

Зате тепер ясно, як купе виглядає і що за мотор у нього під капотом. Вигадливий малюнок колісних дисків, передні крила з величезними вентиляційними прорізами, вихлопні патрубки на порогах налаштовують на бойовий лад. Довжина купе дорівнює 4640 мм, ширина – приблизно 1,9 м, а база – 2,6.

З двигуна і почнемо. За інформацією видання Autocar, компанія Ginetta створила свій власний. Це атмосферник V8 6.0 з виточеним з алюмінію блоком і системою мастила з сухим картером. Віддача – 608 к.с. і 705 Н • м.

За словами глави фірми Лоуренса Томлінсона, інженери думають і над тисячасильною версією, не пояснивши, чи буде така віддача досягнута – зростанням обсягу або на той же блок поставлять якийсь тип наддуву.

У рекламному ролику новий суперкар (він з’являється у кінці) підноситься як ідейний спадкоємець і минулих дорожніх Джинетт, і недавно побудованого спортпрототипа для гонок на витривалість (категорії LMP1) тієї ж марки. Секвентальна шестиступінчаста коробка передач, керована підрульовими пелюстками, теж є власним проектом Джинетт.

Цей «робот» блокується з заднім диференціалом, а з мотором (і з подвійним зчепленням) його пов’язує короткий вуглепластиковий трансмісійний вал. Двигун тут встановлений перед салоном, але в межах колісної бази. Так що його задня частина розташована чи не під самою центральною консоллю, а статичний розподіл ваги моделі становить майже ідеальні 49% на 51% на користь задньої осі.

Автомобіль використовує підвіски на подвійних поперечних важелях з штовхаючими штангами і блоками «пружина-амортизатор», винесеними ближче до центру машини. Дивно при цьому, що всередині залишилося місце під багажник, що вміщає дві повні сумки для гольфу. І взагалі, машина обіцяє бути практичною: тут є клімат-контроль, камера заднього виду і датчики паркування, навігація, електронне гальмо стоянки. Серед нечисленних характеристик вказані модель і розмірність шин: Michelin Pilot Sport 4, 275/35 ZR19 спереду і 305/30 ZR20 ззаду.

Гальмівна система марки Alcon з вуглеродокерамічними дисками. Притискна сила на швидкості 160 км / год досягає еквівалента 376 кг. Споряджена маса моделі складає всього 1150 кг, що багато в чому визначає динаміку. Правда, розгін з нуля до сотні не розкритий, зате максималка повинна скласти 200 миль / год (322 км / год) або трохи вище. Перші поставки клієнтам намічені на січень 2020 го. На машину, толком ще й не представлену, вже отримано чотирнадцять замовлень. При цьому в 2020-му британці мають намір зібрати двадцять екземплярів, а в наступні роки випускати по 30-50 штук в рік.