Суперкар Koenigsegg Jesko отримав революційну трансмісію

Згадуємо, що суперкару Koenigsegg Agera RS в модифікації на 1360 к.с. належить рекорд швидкості на шосе – 457 км / год в одній зі спроб. Прикидаємо, на що буде здатний наступник Агер, дебют якого відбувся на Женевському автошоу.

Купе під назвою Koenigsegg Jesko отримало модернізований варіант бітурбомотор V8 5.0, який видає 1280 к.с. на бензині (при 7800 об / хв) і 1600 к.с. на спиртової суміші E85. Тут ми бачимо розвиток дизайнерських ідей як Агер, так і суперкара Regera. Крихітне вікно в «ущелині» між обтікателями, овальний вихлопної патрубок по центру, розділений на дві часточки.

Ліхтарі, до слова, нагадують Регер. Динамічних характеристик новачка фірма не видала, але сам глава компанії на прем’єрі зробив прозорий натяк: в роботі знаходиться модифікація Jesko 300, і це число означає милі в годину, тобто мета поставлена. Потрібно показати на дорозі 483 км / год. Для таких висот у Jesko є все необхідне: перероблений в порівнянні з Агер вуглепластиковий монокок, який довший і вище колишнього (водієві і пасажирові забезпечено більше простору в салоні), до того ж не втратив в жорсткості на кручення (65 000 Н • м на градус); поліпшена аеродинаміка; повнокероване шасі, а ще – революційний дев’ятиступеневою багатодисковий «робот» Light Speed ​​Transmission (LST).

Про нього потрібно сказати докладніше. Якщо звичайні «роботи» з двома зчепленнями важать до 140 кг, то багатодисковий LST – всього 90 кг, хвалиться компанія. До цього числа входять і пакети шестерень, і мокрі зчеплення, і маховик, і технічні рідини, і масляні насоси, і навіть вбудований стартер. Все це упаковано в компактний блок, який займає мало місця. Трансмісія LST розвиває плюси, закладені в відомих «роботах» з двома зчепленнями, тобто надшвидкісне перемикання (шведи образно кажуть «на швидкості світла» і навіть заклали цю фразу в назву коробки передач).

Але якщо звичайні агрегати типу DCT – секвентальні і переходити можуть лише на сусідню передачу, то «робот» LST здатний перескакувати через кілька ступенів відразу. Якщо в даних умовах для максимального прискорення вигідно перейти з сьомої відразу ж на четверту, то LST це виконає «з блискавичною швидкістю, не чекаючи синхронізації».