TechArt доповнило ідею Porsche 911 Carrera T

Перш ательє Techart не приділяо багато уваги атмосферним версіям Porsche 911. Наприклад, для моделі з індексом 997 пропонували пару програм збільшення потужності на 15 або 35 сил, що навряд чи кардинально змінювало би динамічні характеристики. Але з перекладом всіх модифікацій “дев’ятсот одинадцятої» на турбонаддув німці запропонували більш цікаві тюнінг-кити.

Наприклад, 430-сильна версія Carrera S (500 Нм) завдяки новому софту отримала надбавку 60 к.с. і 80 Нм. На такий же приріст можуть розраховувати власники Каррери GTS, у якій з заводу в активі 450 сил і 550 ньютон-метрів. Остання ж робота спеців з Леонбергу стосується дводверки Porsche 911 Carrera T.

Випуск серії Racing від ательє Techart повністю відповідає пуристській ідеології купе Porsche 911 Carrera T. Полегшена система може похвалитися титановими патрубками з вуглепластиковим декором і клапанами з електронним управлінням.

Спочатку автомобіль створювався як джерело задоволення для пуристів, яким важливіші динаміка і ходові якості, а не комфорт. Тому Carrera T за замовчуванням доступна без кондиціонеру і мультимедійної системи, у такої машини немає задніх сидінь, гірша шумоізоляція і тонші скла. Зате вдалося знизити масу на 20 кг. І тюнери не стали руйнувати ідею, а, навпаки, її розвинули. Базовий трилітровий двигун у Каррери Т (370 к.с., 450 Нм) такий же, як у стандартній версії, але установка іншого блоку управління підняла віддачу до 430 сил і 530 ньютон-метрів. Прискорення до сотні у машини з пакетом Sport Chrono тепер займає рівно чотири секунди замість 4,2 у донора з аналогічною трансмісією.