TechArt пропонує пакет покращення універсалу Porsche Panamera

3

Втому випадку, якщо в назві універсала Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo вам здається замало слів, припишіть до них Grand GT by TechArt (природно, з доплатою за такий шильдик).

У комплекті до букв отримаєте 770 к.с. і 980 Н • м комбінованої віддачі бензоелектричної силової установки замість заводських 680 к.с. і 850 Н • м, а також розгін з місця до сотні за 3,2 с замість вихідних 3,4. Таку пятидверку німці представили на виставці в Ессені.

Нова вихлопна система з клапаном змушує наддувну «вісімку» 4.0 звучати більш агресивно, а прикрашають її титанові вихлопні патрубки з декором з вуглеволокна. Надбавка в максималці нікого не вразить: гібридний універсал Grand GT розвиває 316 км / год (у попередника – 310). Але ось розгін з нуля до 200 км / год відрізняється куди помітніше.

Творіння Техарт справляється з таким завданням за 10,6 с, в той час як заводський варіант Turbo S E-Hybrid витрачає 11,9 с. Цілком очікувано позаду залишається і 640-сильний Grand GT на базі негідридної моделі Panamera Turbo Sport Turismo. Там було 11,5 с. Секрет машини укладений в кита збільшення потужності Techtronic E-Hybrid. Це власний блок управління мотором від TechArt, який ставиться автономно і не зачіпає оригінальну програму, поки ви пересуваєтеся в звичайному режимі.

Але варто активувати в машині режим Sport, як починається маленька магія. Перемикач режимів виділено жовтим, а на сидіннях з’явилася оригінальна двоколірна прострочка. В результаті у Техарт вийшов один з найпотужніших гібридів з кузовом універсал на ринку. Зрозуміло, за цим параметром бензоелектричний ABT Audi RS6-E з його 1018 «конячками» все одно обходить співвітчизника.

Але той чудовий зразок від Абта був тільки експериментом і для продажу не призначався. А ось комплект збільшення потужності топової Панамери бюро TechArt пропонує всім бажаючим, як і інші доробки (оригінальні диски, боді-кіт, власну обробку салону).