Тест-драйв доступного авто BMW 118i

Журналісти протестували BMW 118i Special Edition, щоб зрозуміти, чи можна вважати найдоступніший автомобіль марки істинним “баварцем”.
Якщо вірити інформації, то автомобіль “особливої ​​серії” коштує набагато дорожче базової моделі і агрегатується 8-ступінчастою АКПП. Базова модель отримала механічну коробку передач. При цьому “особлива серія” оснащена багатше.

Під капотом 118i встановлений трициліндровий моторчик об’ємом 1,5 літра. Віддача агрегату становить 136 кінських сил. До 100 км/год “одиничка” з цим двигуном розганяється за 8,7 секунди. Модифікація з “механікою” відіграє у “одинички” з “автоматом” 0,2 секунди в спринті до 100 км/ч. Сил на динамічний розгін движку, зрозуміло, не вистачає, однак їде 118i по-баварськи – азартно і чітко.

Щільне зусилля на кермі, дуже помірні крени, зрозумілий й логічний зворотний зв’язок. Загалом, вирушаючи підкоряти не швидкісні звивисті стежки або гірські серпантини, можна не переживати про те, що машина не подарує задоволення за кермом. Подарує, ще й яке. Ну а по трасі … по трасі можна просто їхати.

А ось з економічністю вийшов казус. У міському темпі нижче 10-11 літрів на 100 км витрата палива не опускалася. Забагато для півторалітрового обсягу. До речі, типових паразитних вібрацій непарного трьохциліндрового агрегату на BMW 118i немає і в згадці. Всупереч законам малолітражного жанру, який передбачає, що у компакт-кара провідною повинна бути передня вісь, “одиничка” задньопривідна.

Повний привід можна замовити для автомобілів з дизельним мотором (два літри, 190 к.с.) І для “зарядженої” модифікації M140i, під капотом якої стоїть рядна турбошістка потужністю 340 “коней”.

А ось для автомобілів з базовим трициліндровим агрегатом XDrive не доступний. Тому – безальтернативний задній привід.