Toyota Corolla змінила покоління

Сorolla серії Е210 стала нарядно зі зміною поколінь, але залишилася консервативною. Притому що вона переїхала на знайому по Пріус, Camry і CH-R платформу TNGA з задньої багатоважільки, Toyota не викликає відчуття нічого принципово нового.

Приємними дрібницями на кшталт проекційного дисплея і розвиненого комплексу безпеки радує тільки топова комплектація, шокуюча ціною. Базовий седан, в свою чергу, відштовхує мізерністю обладнання. Найбільш привабливі середні версії – на жаль, тестові машини на Майорці нагадують їх лише частково.

Протягом двох поколінь хетч звався Auris, тепер він знову став Короллою. Нас до п’ятидверки не підпускають, розсаджуючи строго по седанам.

У Старому Світі крім гібридів 1.8 (122 к.с.) і 2.0 (180 к.с.) пропонується бензиновий турбомотор 1.2 потужністю 114 «коней». Corolla оснащується тільки атмосферником 1.6 в поєднанні з «механікою» або варіатором. Тестові седани – саме такі: 122-сильні, варіаторні.

Скромний інтер’єр виглядає мило. Буде і варіант веселіше: з бежевими елементами на передній панелі і дверях, вставками такого ж кольору на меблях. Набором оснащення тестові седани з 17-дюймовими колесами приблизно відповідають нашій комплектації Престиж. На відміну від більш скромного Комфорту, якому Toyota готує найбільшу популярність, тут є безключовий доступ, бездротова зарядка і датчики паркування. Ну і деякі нюанси в обробці.