Toyota представила амбіційний проект вантажівки «Project Portal 2.0»

Toyota є одним з небагатьох автовиробників, які розробляють транспортні засоби на паливних елементах. Тепер компанія подвоює свої амбіції, представивши новий проект – вантажівка «Project Portal 2.0».

Вантажівка позиціонується як «великий стрибок до майбутнього вантажних автомобілів з нульовою емісією», і являє собою водневу технологію Class 8, яка ґрунтується на успіх оригінального «Project Portal», представленого в минулому році.

Проект Project Portal 2.0 побудований з використанням декількох компонентів, отриманих від Mirai, і є одним з перших в світі важких вантажівок з нульовим рівнем викидів. Дальність його руху на одній заправці перевищує 482 км, що на 161 км більше оригінального тягача. Це було досягнуто без негативного впливу на продуктивність, тому Project Portal 2.0 має потужність 670 к.с. і 1 325 Нм крутного моменту.

Крім збільшеного діапазону, вантажівка Project Portal 2.0 більш універсальний, ніж оригінальний автомобіль, оскільки оснащений спальною кабіною, що робить його більш комфортним для далеких поїздок.

Toyota каже, що у моделі є «унікальна комбінація блоку паливних елементів, яка ще більше збільшує простір кабіни без збільшення колісної бази». Завдяки цим змінам, за словами автовиробника, Project Portal 2.0 «більш комерційно життєздатний», ніж оригінальний тягач.