Toyota приступить до тестування вантажівки на паливних елементах у 2022 році

Компанії Toyota Motor North America і Hino USA домовилися про проведення дорожніх випробувань важких електричних вантажівок на паливних елементах (надпотужні FCET), які пройдуть навесні 2022 року, що прискорить раннє комерційне застосування нових машин.

Раніше повідомлялося, що Toyota і Hino спільно розробляють надпотужні FCET, а компанії Asahi Group, NLJ, Seino Transportation, Yamato Transport і Toyota проведуть дорожні випробування в рамках логістичних операцій. Компанії будуть використовувати недавно розроблену платформу серії Hino XL з перевіреною технологією паливних елементів Toyota, щоб забезпечити високу продуктивність без шкідливих викидів.

FCET для важких умов експлуатації, використовувані на автомобільних дорогах, повинні мати достатній запас ходу і вантажність, а також мати можливість швидкої дозаправки. Системи паливних елементів, які працюють на водні з високою щільністю енергії, вважаються ефективними для електрифікації великовантажних автомобілів. Очікується, що надпотужні FCET матимуть запас ходу близько 600 км.

«Автомобіль серії Hino XL з силовою установкою на паливних елементах — безпрограшний варіант як для клієнтів, так і для суспільства. Він буде тихим, плавним і потужним, який не виділяє нічого, крім води», – сказав Так Йоку, старший виконавчий інженер, Toyota Research and Development.

Кожна з компаній, що беруть участь у випробуваннях, вживає різних заходів, включаючи зниження енергоспоживання в виробничих процесах і зниження впливу на навколишнє середовище в логістичних операціях, для розв’язання глобальних екологічних проблем. В майбутньому кожна компанія активує зусилля з раннього практичного застосування FCET для важких умов експлуатації з метою внесення вкладу в розвиток сталого суспільства.