Toyota розповіла, як посилила кузов GR Yaris в порівнянні зі звичайним

Toyota Motor докладно розповіла, як посилений кузов спортивного хетчбека GR Yaris щодо звичайного Яріс. Нагадаємо, що GR продають з березня 2020 року. У конструкції цієї модифікації суміщені відразу дві платформи: Toyota GA-B – в передній частині кузова (на ній же побудований і звичайний Yaris), а також GA-C – в задній (вона лежить в основі великих моделей на зразок Toyota Prius і Lexus UX). Завдяки цьому спортивний хетчбек обзавівся системою повного приводу, але у нього є й інші відмінні риси.

Як повідомляє прес-служба Тойоти, кузов GR Yaris має на 259 зварних точок більше, ніж у звичайного хетчбека цієї моделі, також при складанні спортмодіфікаціі використано 35,4 метра високоміцного клею. Це на 20,8 метра більше, ніж в кузові стандартного хетча. Дах у GR Yaris виконаний з так званого кованого вуглецевого композиту, і він легший від звичайного сталевого на 3,5 кілограма.

Серед інших особливостей спортивної версії Яріс варто відзначити широке застосування алюмінієвого сплаву, який дозволив заощадити 24 кілограми ваги. Разом з іншими вжитими заходами, а також завдяки застосуванню легкого трициліндрового мотора об’ємом 1,6 літра під капотом (його потужність складає 272 к.с.) GR Yaris вдвічі виграє у стандартної моделі в співвідношенні потужності до ваги. Споряджена маса спортивного хетчбека – 1280 кг проти 940-1180 кг (в залежності від модифікації і оснащення) у звичайного Yaris.

Toyota GR Yaris виробляють на тойотівсбькому заводі GR Factory в Мотомачі (Японія). Модифікація продається в Японії, Євросоюзі, Австралії, Південній Африці та Таїланді.