Трековий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 отримав дві версії

2

Очікування виходу перекроєного дорожнього Кайману GT4 виявилося скрашено появою гоночної версії на ім’я Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. Всупереч чуткам, ніби модель Cayman GT4 перейде з атмосферника 3.8 на атмосферний же мотор 4.0, у «крокодильчика» робочий об’єм опозитної «шістки» зберігся.

І все ж засмучуватися не варто, адже віддача і так помітно зросла: з 385 к.с. і 420 Н • м у попередника до 425 к.с. і 425 Н • м. Один із сюрпризів Клабспорта: цей Cayman став першим серійним гоночним автомобілем з деталями кузова (двері і антикрило) з натурального композиту. Даний матеріал за структурою, легкістю, жорсткістю схожий на вуглепластик, тільки замість вуглеволокна використовує природні волокна (лляні і конопляні), отримані як побічний продукт сільського господарства. (Решта кузов – сталь плюс алюміній.)

Це далеко не всі нововведення чисто кільцевої моделі. Так, у неї буде дві варіації, Trackday і Competition, з помітними відмінностями в шасі. Втім, в обох випадках спереду встановлені полегшені стійки McPherson від моделі 911 GT3 Cup. Позаду стоять свої оригінальні Макферсон з регулюванням кліренсу, розвалу і колії, дуже жорсткими кованими нижніми важелями і кульовими шарнірами.

Споряджена маса в 1320 кг виявилася на 20 кіло вище колишньої, але це все одно менше, ніж у Кайману GT4 в дорожній варіації, притому що остання використовує «механіку», а не «робот». У вказане число входить вага вварного каркасу безпеки і гоночного ковша з шеститочковими ременями.

Версія 718 Cayman GT4 Clubsport «Trackday» вважається базовою. Вона призначена для гонщиків-любителів, які виступають в клубних гонках або просто проводять час на треку.

Перші поставки купе Кайману GT4 Clubsport замовникам почнуться в лютому 2019 року. Версія 718 Cayman GT4 Clubsport «Trackday» коштує від 134 000 євро без урахування ПДВ, а побратим 718 Cayman GT4 Clubsport «Competition» оцінений в 157 000 євро.