Трековий автомобіль Porsche 718 Cayman GT4 отримав дві версії

Очікування виходу перекроєного дорожнього Кайману GT4 виявилося скрашено появою гоночної версії на ім’я Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. Всупереч чуткам, ніби модель Cayman GT4 перейде з атмосферника 3.8 на атмосферний же мотор 4.0, у «крокодильчика» робочий об’єм опозитної «шістки» зберігся.

І все ж засмучуватися не варто, адже віддача і так помітно зросла: з 385 к.с. і 420 Н • м у попередника до 425 к.с. і 425 Н • м. Один із сюрпризів Клабспорта: цей Cayman став першим серійним гоночним автомобілем з деталями кузова (двері і антикрило) з натурального композиту. Даний матеріал за структурою, легкістю, жорсткістю схожий на вуглепластик, тільки замість вуглеволокна використовує природні волокна (лляні і конопляні), отримані як побічний продукт сільського господарства. (Решта кузов – сталь плюс алюміній.)

Це далеко не всі нововведення чисто кільцевої моделі. Так, у неї буде дві варіації, Trackday і Competition, з помітними відмінностями в шасі. Втім, в обох випадках спереду встановлені полегшені стійки McPherson від моделі 911 GT3 Cup. Позаду стоять свої оригінальні Макферсон з регулюванням кліренсу, розвалу і колії, дуже жорсткими кованими нижніми важелями і кульовими шарнірами.

Споряджена маса в 1320 кг виявилася на 20 кіло вище колишньої, але це все одно менше, ніж у Кайману GT4 в дорожній варіації, притому що остання використовує «механіку», а не «робот». У вказане число входить вага вварного каркасу безпеки і гоночного ковша з шеститочковими ременями.

Версія 718 Cayman GT4 Clubsport «Trackday» вважається базовою. Вона призначена для гонщиків-любителів, які виступають в клубних гонках або просто проводять час на треку.

Перші поставки купе Кайману GT4 Clubsport замовникам почнуться в лютому 2019 року. Версія 718 Cayman GT4 Clubsport «Trackday» коштує від 134 000 євро без урахування ПДВ, а побратим 718 Cayman GT4 Clubsport «Competition» оцінений в 157 000 євро.